Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Mastamane

Legacy Member
Bekos zei:
Das toch tof? Das zever maar wel gemakkelijk.

Ik heb het dan ook niet over de moeilijkheidsgraad. Alleen is het voor hem geen tof vooruitzicht aangezien het wel wat zoals beleidsinformatica is. :)

glashelder

Legacy Member
Allez, culturele antropologie ook achter de rug. Hij stelt dus effectief dezelfde vragen aan alle richtingen, dus dat was gewoon een kwestie van de antwoorden overschrijven. Ok, whatever :unsure:

Solide

Legacy Member
In een slechte houding geslapen denk ik deze nacht want enorm veel nekpijn. Ik kan mijn hoofd niet voorover buigen .. da hindert toch wel een beetje als ge een cursus wilt lezen -_-

Liquigi

Legacy Member
nog mr kwartierke wakker, kga mogen knallen vandaag wil ik alles gezien krijgen

Cadiuro zei:
...
... ... Nog meer margi

Kzou zeggen, kies uw genre en ik wil wel e playlijstje samenstellen, ma da zal voor vanavond of morge zijn, want mijn laptop gaat nu wel uit tot aan het avondeten :p
:lol: die laatste, doet me denken aan CM-kamp
en pak maar dnb als playlist

tom1 zei:
Dees is het enige, da ge nodig hebt edde!
zalige film/scène/soundtrack

lantaarnpaal

Legacy Member
Mastamane zei:
Volgend jaar BIS, ge hebt iets om naar uit te kijken ze! :p

BIS is wel een pak toffer imo, tenminste geen eiffelshit, maar ook wel extreem vage cursus :/

Bekos zei:
Das toch tof? Das zever maar wel gemakkelijk.

Hebt gij dat examen al gehad? Hoe zag dat eruit enzo? Moeilijk examen in vergelijking met cursus?

Racing_Genk

Legacy Member
@thix4ng : wa is dan da 'makkelijke' vak int eerste semester waar ge door waart? :p mens en organisatie?

Nunak

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Hebt gij dat examen al gehad? Hoe zag dat eruit enzo? Moeilijk examen in vergelijking met cursus?

Ik heb dat vorig semester gehad. Dat was volledig meerkeuze als ik het me goed herinner en het viel goed mee. Ik ben nooit naar die lessen geweest en ik had het boek niet open gedaan voor de blok en ik had 15.

lantaarnpaal

Legacy Member
Hmm, de slides van internationale organisaties lijken nogal veel op wikipedia-pagina's. zalig voor wat diepgaand te leren :)



En mens&organisatie is makkelijk, lessen waren ook heel interessant vond ik

Bekos zei:
Ik heb dat vorig semester gehad. Dat was volledig meerkeuze als ik het me goed herinner en het viel goed mee. Ik ben nooit naar die lessen geweest en ik had het boek niet open gedaan voor de blok en ik had 15.

ok, hopelijk zal dat lukken dan :p

Ironpole

Legacy Member
Mondeling ging goed! Fieuw, pak van mijn hart. Een week hard voor geknald en was de cursus echt muug muug (snaptem?) op 't einde. Om 05:30 op moeten staan om nog ne keer te kunnen herhalen. Heb vanmiddag dan maar wat op de zetel gemaft, nu een avondje relaxen! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan