Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben wij hier een sociaal leven in de examens :naughty:freakykiller zei:Typische avond, goe beginnen dan gaan eten in de brug met paar mensen en daarna geen kloten doen![]()
![]()
Lorvet zei:Hebben wij hier een sociaal leven in de examens :naughty:
ad:, ik zal de regels niet meer breken 
Al es gezien maar blijft strak ^^Fliblit zei:Tien uur 's avonds en ik ben strontemoe. Veel beter dan een energiedrankje
Fliblit zei:Tien uur 's avonds en ik ben strontemoe. Veel beter dan een energiedrankje
glashelder zei:Never mind, als ik volgend jaar het 2de bachelor vak van de andere minor doe, overlapt die les natuurlijk met data analyse. En ik ben zo'n mongooltje op het vlak van statistiek dat ik het eigenlijk niet kan maken om die lessen te skippen (en de lessen skippen van het minorvak zou dan ook dom zijn + het is iets met permanente evaluatie). FML.
Alteration zei:'t Is helemaal compleet als je weet dat je je het niet kunt permitteren ze te skippen, maar je in de les van geen kanten kunt volgen, omdat de meerderheid de moeite niet kan opbrengen om te volgen. Bende schapen met hun zelfsussend (idioot) idee "Ik ben toch naar de les van dat vreselijk buisvak geweest".
Alteration zei:'t Is helemaal compleet als je weet dat je je het niet kunt permitteren ze te skippen, maar je in de les van geen kanten kunt volgen, omdat de meerderheid de moeite niet kan opbrengen om te volgen. Bende schapen met hun zelfsussend (idioot) idee "Ik ben toch naar de les van dat vreselijk buisvak geweest".
lantaarnpaal zei:En mens&organisatie is makkelijk, lessen waren ook heel interessant vond ik
makkelijk, lessen waren ook heel interessant vond ik
lessen waren ook heel interessant
ook heel interessant
heel interessant
interessant

Cadiuro zei:Check! Behalve dan dat ik probeer de mensen rond mij zo weinig mogelijk te storen.
glashelder zei:Mwoa, daar hebben wij niet zo'n last van. Mensen die eenmaal in 2de bachelor geraakt zijn, zijn wel ok op het vlak van lastig zijn tijdens de les. En we zitten nu ook niet met zo'n grote groep, dus er kan al eens gebabbeld worden zonder dat het stoort. 't Is niet dat er zo'n constant gesuis van geroezemoes doorheen het auditorium klinkt zoals het in eerste bachelor altijd het geval was.