Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Racing_Genk

Legacy Member
AmandaH zei:
Ik zou ook niet naar de lessen gaan mocht elke prof eens een deftige cursus hebben waar alles in stond wat te kennen moet zijn.
Lol, bij ons is dat zo het geval. :p Derma dak ook nooit in de lessen zit :D.

Matt.

Legacy Member
Ik zou ook niet naar de lessen gaan mocht ik het karakter hebben om dan zelf mijn cursus te bekijken. :unsure:

Nog 15 dagen en dan ne ganse week NIETS doen. :love: Nu nog een artikel lezen. Moet wel lukken in twee uurtjes.

joshetei

Legacy Member
Het enige wat ik nodig heb zijn volledig uitgewerkte oefeningen. Als ge dat hebt, meestal wel opt forum/internet te vinden, dan is elk vak wel op zelfstudie te doen. Af en toe heb ik iets van 'hmm, misschien toch eens die les volgen', na een half uur heb ik daar al enorm veel spijt van en vraag ik mij af wat ik daar zit te doen. Enkel werkcolleges kunnen wel eens nuttig zijn.

freakykiller

Legacy Member


Karakter heb ik wel gecreëerd om zelf de cursus te bekijken in m'ne eerste 2e semester toen ik al een maand niets had gedaan :unsure:. Nuja het hangt ook af van hoe je het doet. Ik leer meestal om de zoveel weken enkele dagen goed en dat vereist nu niet zoveel karakter omdat je na enkele weken wel beseft dat al dat niets doen niet goed komt.

Joeshoe

Legacy Member
De keuze tussen nog een uurke herhalen of een the wireke is rap gemaakt!

The wire en dan nog een uur herhalen :cry:

hashtag

Legacy Member
morgen examen photoshop:
- foto's in zwart wit zetten met contrast
- healing brush gebruiken

nachtje doorblokken :s

josilirios

Legacy Member
Alteration zei:
Dan verkies ik toch liever te gaan poolen dan daar louter fysiek aanwezig te zijn en mogelijk nog anderen te storen ook met dat gezwets.

Ik ga ook naar veel lessen ookal steek ik er niets van op, dat is dan gewoon om de cursus in orde te hebben en te weten wat er wegvalt...

Matt.

Legacy Member
Van sommige cursussen valt zodanig veel weg (allé, hier en daar een pagina) dat ge al nen erg welwillende ziel nodig hebt om dat allemaal op facebook te posten. :p
Al door het artikel. Zou ze nog moeten samenvatten maar heb daar precies ni veel zin in. :sop: Uurtje pauze en dan wel zien wat we er nog van in huis komt.

WolCoM

Legacy Member
Lessen sucken.

Allez, nog eens examenvragen vd voorbije jaren overlopen en gaan tukken! Morgen vroeg dag!

Nunak

Legacy Member
Ik ben echt veel te relaxed deze examenperiode. Over 12 uur examen en 0,0 stress terwijl het wss een ramp gaat worden :sad:

Snowyflake

Legacy Member
grr tzijn ier precies problemen met de elektriciteit :s Nu en dan valt ie uit voor 1 seconde maar dat is gelijk of iemand nu en dan eens het licht uit en direct weer aandoet wat niet echt helpt voor mijn concentratie :(

edraket

Legacy Member
Sjalalala, nog wat herhalen tot 2u. En dan slapen tot 6u en nog wat herhalen!!!

AmandaH

Legacy Member
voor mij ist ook herhalen tot 2u en dan opstaan om 6u en nog wat herhalen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan