Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Tympanometrie is een audiologische test om dmv de admittantie van het middenoor oa te kijken wat de druk in het middenoor is. Allemaal akoestisch en mechanisch, niet met elektriciteit godzijdank:p
Al is het soms ook niet evident eigenlijk. In de les heeft ze dat allemaal goed uitgelegd maar in de cursus staat er veel minder, khad beter genoteerd.

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
Oh, nice. Ik hoor juist de hele tijd dat hij altijd zo'n moeilijke vragen stelt :/ Er is bij jullie toevallig niemand die de vragen van dat proefexamen heeft?

60 vragen is echt een beetje zot. 'k Ga daar veel te lang aan zitten naar mijn goesting. Klopt het trouwens dat iedereen start met -2? Ik heb dat eergisteren gehoord van iemand.
Ik ga weer meer bezig zijn met bollekes kleuren, dan met het examen zelf :angry:

En ik dacht net +2, aangezien ik naar al die tutorials geweest ben. :unsure:

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Tympanometrie is een audiologische test om dmv de admittantie van het middenoor oa te kijken wat de druk in het middenoor is. Allemaal akoestisch en mechanisch, niet met elektriciteit godzijdank:p
Al is het soms ook niet evident eigenlijk. In de les heeft ze dat allemaal goed uitgelegd maar in de cursus staat er veel minder, khad beter genoteerd.

Ik vraag mij nu serieus af waarom ik wél wist wat tympanometrie is (zij het ni zo gedetailleerd), zo'n dingen hoor ik ni te weten. :s

mac-bc

Legacy Member
Utred zei:
Tympanometrie is een audiologische test om dmv de admittantie van het middenoor oa te kijken wat de druk in het middenoor is. Allemaal akoestisch en mechanisch, niet met elektriciteit godzijdank:p
Al is het soms ook niet evident eigenlijk. In de les heeft ze dat allemaal goed uitgelegd maar in de cursus staat er veel minder, khad beter genoteerd.

Voor complexe dynamische systemen wordt wel vaker teruggegrepen naar een simulatie op elektrisch vlak om het dynamische systeem te beschrijven. Ik weet niet of dit hier het geval is maar die kans zit er dik in.

Lijkt me wel interessant.

Exorikos

Legacy Member
Ik dacht dat fysici erg waren met het verzinnen van acroniemen, maar de ingenieurs kunnen er blijkbaar ook wat van. HASTE staat voor half Fourier single shot turbo spin-echo. :p

freakykiller

Legacy Member
Gelukkig bleef het bij ons bij een vakje bedrijfskunde dat je in enkele dagen kon lezen en slagen :unsure:

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
² leert gij die woordenlijst of gewoon uw cursus? Ik ga eerst mijn cursus leren en als ik tijd over heb mss eens die lijsten enzo overlopen denk ik.

Hoe ging WW eigenlijk bij u?

Ik doe mijn cursus. Traag in gang geschoten vandaag maar na het eten begin ik toch al aan accusé de réception.

WW, goh. Die vragen over de inhoud van de teksten had'k niet verwacht en vond'k ook maar lame, maar toch genoeg puntjes gesprokkeld. Bij Davy en taal ook genoeg. Normaal gezien zeker geslaagd. Bij jou?

Burntfaceman

Legacy Member
Burgerlijk procesrecht begint toch serieus mijn kloten uit te hangen :sleep:

Matt.

Legacy Member
freakykiller zei:
Gelukkig bleef het bij ons bij een vakje bedrijfskunde dat je in enkele dagen kon lezen en slagen :unsure:

Ja economie bij ons is ook nogal een lachertje. Allé, ge moest gewoon dat boek eens lezen en dan lukte dat meerkeuze examen wel. Zo wat van die stomme vraag-aanbod berkeningen, elasticiteitsberekeningen, productie, verschillende soorten concurrentie en van die dingen. Was eigenlijk wel nog leuk. :unsure:

Volgend jaar nog een vak bedrijfsbeheer en een vak ondernemerschap (van Knockaert, iemand die dat toevallig gevolgd heeft?)

Orchidee

Legacy Member
Hier lukt het ook nie goe vandaag. Ahja, sebiet nog wat verder doen, tis nie dat ik mij aan een sociale avond moet verwachten want blijkbaar ben ik de enige aanwezige op kot van de 18.

coldplayke

Legacy Member
Vandaag mijn slechtste dag tot nu gehad. Ik heb 5 van de 8 hoofdstukken herhaald, maar ik heb niet het gevoel dat ik maandag een goed examen ga maken -.-''
En dan is het nog mondeling ook :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan