e.House
Legacy Member
coldplayke zei:V
En dan is het nog mondeling ook![]()
Misschien fluit de meester maandag ook als hij je wonderbaarlijke verschijning aanschouwt, komt in orde!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coldplayke zei:V
En dan is het nog mondeling ook![]()
Matt. zei:Ja economie bij ons is ook nogal een lachertje. Allé, ge moest gewoon dat boek eens lezen en dan lukte dat meerkeuze examen wel. Zo wat van die stomme vraag-aanbod berkeningen, elasticiteitsberekeningen, productie, verschillende soorten concurrentie en van die dingen. Was eigenlijk wel nog leuk.
Volgend jaar nog een vak bedrijfsbeheer en een vak ondernemerschap (van Knockaert, iemand die dat toevallig gevolgd heeft?)
, bij jullie economie wrs wat die berekeningen enzo wel wat meer verklaard.e.House zei:Misschien fluit de meester maandag ook als hij je wonderbaarlijke verschijning aanschouwt, komt in orde!
freakykiller zei:Bij jullie was het dan nog deftig zie ik, bij ons was er niet veel berekenen enzo. Al was het bij ons wel bedrijfskunde, bij jullie economie wrs wat die berekeningen enzo wel wat meer verklaard.

s0123986 zei:Was dat van Knockaert en Vandenbroeck? Ik heb er gisteren examen van gehad en dat kan je inderdaad met het boek gewoon eens te lezen![]()
(van landeghem)freakykiller zei:tis bij de faculteit ingenieurswetenschappen hé(van landeghem)

WolCoM zei:Ook dermatologie donderdag? Of ander rooster?
Gij dan ook ? Wel nen completen off day aant hebben, wat diep gegaan bij de vorige 3 en vandaag nen echte baaldag !s0123986 zei:wij zaten met verschillende richtingen samen voor dat vak, dus ik dacht dat jij datzelfde vak misschien ook gevolgd had![]()
Muismat zei:JepGij dan ook ? Wel nen completen off day aant hebben, wat diep gegaan bij de vorige 3 en vandaag nen echte baaldag !
Dan wel pas de zaterdag Algemene. Waaaay too much time.