Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

freakykiller

Legacy Member
Matt. zei:
Ja economie bij ons is ook nogal een lachertje. Allé, ge moest gewoon dat boek eens lezen en dan lukte dat meerkeuze examen wel. Zo wat van die stomme vraag-aanbod berkeningen, elasticiteitsberekeningen, productie, verschillende soorten concurrentie en van die dingen. Was eigenlijk wel nog leuk. :unsure:

Volgend jaar nog een vak bedrijfsbeheer en een vak ondernemerschap (van Knockaert, iemand die dat toevallig gevolgd heeft?)

Bij jullie was het dan nog deftig zie ik, bij ons was er niet veel berekenen enzo. Al was het bij ons wel bedrijfskunde :unsure:, bij jullie economie wrs wat die berekeningen enzo wel wat meer verklaard.

J.F.

Legacy Member
e.House zei:
Misschien fluit de meester maandag ook als hij je wonderbaarlijke verschijning aanschouwt, komt in orde!

Don't be mean.

Hier grondig herhalen wat ik vandaag gedaan heb!

s0123986

Legacy Member
freakykiller zei:
Bij jullie was het dan nog deftig zie ik, bij ons was er niet veel berekenen enzo. Al was het bij ons wel bedrijfskunde :unsure:, bij jullie economie wrs wat die berekeningen enzo wel wat meer verklaard.

Was dat van Knockaert en Vandenbroeck? Ik heb er gisteren examen van gehad en dat kan je inderdaad met het boek gewoon eens te lezen :D

freakykiller

Legacy Member
s0123986 zei:
Was dat van Knockaert en Vandenbroeck? Ik heb er gisteren examen van gehad en dat kan je inderdaad met het boek gewoon eens te lezen :D

tis bij de faculteit ingenieurswetenschappen hé :unsure: (van landeghem)

s0123986

Legacy Member
freakykiller zei:
tis bij de faculteit ingenieurswetenschappen hé :unsure: (van landeghem)

wij zaten met verschillende richtingen samen voor dat vak, dus ik dacht dat jij datzelfde vak misschien ook gevolgd had :s

Muismat

Legacy Member
WolCoM zei:
Ook dermatologie donderdag? Of ander rooster?

Jep :) Gij dan ook ? Wel nen completen off day aant hebben, wat diep gegaan bij de vorige 3 en vandaag nen echte baaldag !

freakykiller

Legacy Member
s0123986 zei:
wij zaten met verschillende richtingen samen voor dat vak, dus ik dacht dat jij datzelfde vak misschien ook gevolgd had :s

't is omdat ge nu ook bedrijfskundige ingenieur heb (Edraket vb doet dit) dat men daar bij de ingenieurswetenschappen een 'eigen vak' hebben van gemaakt. Het verschilt ook van 'normale' bedrijfskunde in de zin dat er een beetje economie-basics bij zit en dat dingen zoals resultatenrekening etc. geskipped worden in ruil voor meer ingenieurs-focus

Fliblit

Legacy Member
Met dat ik in de voormiddag een examen had had ik het beste excuus om niets te doen vanmiddag. Ik ga het me morgen beklagen, maar kom :)

Marius Niculae

Legacy Member
Morgen wordt het ne studeermarathon voor Duits. Maandagochtend examen en kschat rond de 20u werk, dus da wordt een dag+nacht no-lifen. Tis gelukkig al men voorlaatste examen, woensdag Frans, maar das piece of cake normaal :)

Lorvet

Legacy Member
Slechtste idee dat ik in de examens al gehad heb; in Steam kijken welke games gratis kunnen geprobeerd worden en dat dan direct kopen voor de helft vd prijs :sop:

WolCoM

Legacy Member
Muismat zei:
Jep :) Gij dan ook ? Wel nen completen off day aant hebben, wat diep gegaan bij de vorige 3 en vandaag nen echte baaldag !

Jap, zelfde rooster maw. :) Dan wel pas de zaterdag Algemene. Waaaay too much time.

Heb deze middag ook nog paar uurkes gechilled, nu proberen nog 2 uurkes door te doen en schade wat te beperken.

Nas

Legacy Member
Doen jullie een vakantiejob als je wat herexamens hebt? Ik heb het dan over 2-3 herexamens.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan