Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Cadiuro

Legacy Member
Lorvet zei:
Slechtste idee dat ik in de examens al gehad heb; in Steam kijken welke games gratis kunnen geprobeerd worden en dat dan direct kopen voor de helft vd prijs :sop:

Wtf man. What were you thinking.

Hoewel, ik moet wel zeggen dat ik er wel vaak in slaag een spel te kopen en dan gewoon niet te installeren tot na de examens. Nadeel is dan wel dat je alle oude games begint te herspelen.

Duckwhisperer

Legacy Member
ThibaultDC zei:
Burgerlijk Procesrecht: Wat een hel om te blokken.

Gewoon zorgen dat uw gerechtelijk wetboek geen geheimen voor u heeft. Ge wilt hem namelijk als uw vriend op het examen, niet als vijand. :p

josilirios

Legacy Member
Matt. zei:
Inzet tijdens de examenperiode mindert toch ook met de jaren merk ik. En niet bij mij alleen, vriend van me haalde in eerste jaren supergoeie punten, nu heeft ie blijkbaar echt moeite om te studeren... Tijd dat we afstuderen zeg ik u!

Examens op zich heb ik nog geen problemen mee maar ik merk wel ( zeker tijdens de Juni examens) dat ik naar de laatste examens van een periode veel minder inzet toon dan voor de eerste vakken... Mijn kopke zit precies rap verzadigd :D

Lorvet

Legacy Member
Fliblit zei:
Ik ging eens vroeg gaan slapen :unsure:

Ge zijt toch goed bezig? Het is nog geen middernacht :unsure:

Keer gaan slapen en morgen oude examens maken. 2 dagen op planning maar achter en maandag examen. Duim voor mezelf.

@Cadiuro; Jaren terug Rome en Medieval Total War volledig plat gespeeld, ze dan uit het oog verloren tot nu Napoleon Total War gratis te proberen was en voor de helft goedkoper. Dat is dodelijk.

h0pje

Legacy Member
Om één of andere vreemde reden zijn dit de examens waar ik tot nu toe al het meest voor gewerkt heb. 't Is nochtans mijn 4de jaar en normaal is juni altijd de minste examenperiode :p Maar tot nu toe heb ik nog geen enkel herexamen in de wacht gesleept (denk ik) en 'k wil het zo houden. Da's vooral mijn motivatie. Nog 3 vakken te gaan, dinsdag kan potentieel wel een huge buis worden :sad:

Nu slapen want ik kan amper nog deftig nadenken. Morgen om 6u30 op en heel de dag de resterende hoofdstukken er door vlammen. En dan maandag herhalen, herhalen, herhalen. Dit weekend wordt er eentje waar ik 16u/dag productief moet zijn als ik het dinsdag wil halen :') En dan uitbollen met 2 kleine examens waar ik nog een zee van tijd voor heb.

Cadiuro

Legacy Member
AmandaH zei:
@Lorvet & Cadiuro: Binnenkort is't weer steam summer sale :D

Ja zwijgt, kheb nu al geen geld.

Ma kheb goeie hoop, ik begin eindelijk op mijn verzadigingspunt van games te komen. Een deel nog nooit geinstalleerd, een deel nog niet uitgespeeld, een deel wil ik terug herspelen omdat et lang geleden is. Ik kom wel toe.

Hooray for saving money!

Matt.

Legacy Member
Nu? Alsof het bijna gedaan is. :s Nog 13 dagen! Ik doe zo nog wel even verder, ff pauze nu.

kil911ler

Legacy Member
Ben nog een stukje aan't afwerken en dan morgen een hele dag herhalen :applause:

Matt.

Legacy Member
Lief heeft mij een uur beziggehouden dus nu is het ook niet de moeite meer om aan dit hoofdstuk te beginnen. Succes nachtshift (als die er is vandaag :p)!

Iemand

Legacy Member
Matt. zei:
Lief heeft mij een uur beziggehouden dus nu is het ook niet de moeite meer om aan dit hoofdstuk te beginnen. Succes nachtshift (als die er is vandaag :p)!

Nog 10 pagina's =)

edraket

Legacy Member
Es een avondje sociaal geweest. Morgen nog gaan ontbijten voor mijn ma hare verjaardag in Gent en dan terug knallen!

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Ik doe mijn cursus. Traag in gang geschoten vandaag maar na het eten begin ik toch al aan accusé de réception.

WW, goh. Die vragen over de inhoud van de teksten had'k niet verwacht en vond'k ook maar lame, maar toch genoeg puntjes gesprokkeld. Bij Davy en taal ook genoeg. Normaal gezien zeker geslaagd. Bij jou?

Bwoa ik heb er eigenlijk geen idee van of het goed of slecht zal zijn. Ik heb overal wel wat geschreven dus tzal ervan afhangen hoe ze verbeteren. Die inhouden van die teksten wist ik ook niet, heb daar gewoon dingen opgeschreven die mogelijk zouden geweest zijn.

Maja nog één dagske alles geven en tzit er alweer op :D

freakykiller

Legacy Member
Man man, om 23 uur nog strak op schema. Nu totaal niet tsssss tamzak (maar alé, zo erg is het nu ook niet)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan