Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

cdp1193

Legacy Member
En de cursus is afgewerkt :). Nu nog een half uurtje herhalen en ik kuip in bed.

Plutus

Legacy Member
We zijn weer vertrokken, laatste dag voor dit vak! En het zal nodig zijn, ik ken alles maar ik zie geen structuur..

Nas

Legacy Member
Dikke 2nd. Ik heb precies de tendens om mijn laatste examen te laten schieten...

josilirios

Legacy Member
Nas zei:
Dikke 2nd. Ik heb precies de tendens om mijn laatste examen te laten schieten...

K heb dan nog het zwaarste vak als laatste examen met slechts een dag een half tijd voor :doh:

coldplayke

Legacy Member
e.House zei:
Misschien fluit de meester maandag ook als hij je wonderbaarlijke verschijning aanschouwt, komt in orde!

De prof is een vrouw, hoe lelijker hoe beter dan!

NotoriousP

Legacy Member
Allé nog 100 slides herhalen en we zijn er door, moet wel lukken in de voormiddag en dan kan ik de namiddag vrijaf nemen. :cool:

Utred

Legacy Member
Matt. zei:
Inzet tijdens de examenperiode mindert toch ook met de jaren merk ik. En niet bij mij alleen, vriend van me haalde in eerste jaren supergoeie punten, nu heeft ie blijkbaar echt moeite om te studeren... Tijd dat we afstuderen zeg ik u!

Dat voorspelt niet veel goeds:unsure:

Vandaag een dagje half verlof. Eerst ging ik niets doen maar dan ga ik mezelf haten.

Burrid

Legacy Member
Het ziet er niet naar uit dat het eind van de examens mooi weer inluidt :sad:

s0123986

Legacy Member
Ik ben dat studeren echt beu, het lukt langs geen kanten meer. Maar ik heb geen tijd om het al wat rustiger aan te doen, want ik heb deze week telkens maar 1 dag om te blokken :sad:

stinky

Legacy Member
Slim van mij om diablo II te installeren i.p.v. diablo III te kopen, nu speel ik zeker minder :s.

Cadiuro

Legacy Member
Ej JoeShoe, mij geen woorden in de mond leggen e. In den aankoop van mijn games ben ik altijd heel sinecuur - de laatste keer dat ik een game gepirate heb, is sinds de release van Amnesia geleden, en kheb da nog gekocht achteraf ook.

Hooray for supporting developpers! Zeker de kleintjes, die verdienen dat.

Ironpole

Legacy Member
Ik kom hier plots een krommingsfunctie tegen waarvan ik niet wist waar die vandaan kwam. Ik was mij al zo aan het inbeelden dat ze op het mondeling zou vragen waar die vandaan kwam. Dat ik dan zou terugzeggen:
"Goh jah, waarom zijn de bananen krom?
:unsure:
... awel ja, door deze krommingsfunctie hé. :unsure:"

Heb dan maar ff opgezocht waar 't vandaan komt. :p

Dionysus

Legacy Member
Aan de rechtenstudenten (of mensen die ervaring hebben): is een stage (bijvoorbeeld de stage van een kapper) met een arbeidsovereenkomst? En is zodoende de wet arbeidsovereenkomsten daarop van toepassing?

h0pje

Legacy Member
Ik denk niet dat een stagecontract hetzelfde is als een arbeidsovereenkomst, ma schiet mij niet dood :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan