PinkyNTheBrain
Legacy Member
Hmm, ik wil mij aan de KUL nog inschrijven voor een creditcontract. Ik kan dan aanvinken "Creditcontract 'FACULTEIT'", maar verder kan ik géén vakken specifiëren :/ iemand ervaring hiermee en wat ik moet doen?
Ik ga het morgen vragen in Leuven ergens
ma moest iemand het hier al weten...
Ik ga het morgen vragen in Leuven ergens
ma moest iemand het hier al weten...

.