Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Duurt dat zo lang tegen dat jullie curriculum is goedgekeurd? Bij mij is het al goedgekeurd van 23 augustus :p

Ook bachelorpaper dit jaar. Zie het niet echt zitten, maar 't is meer uit onzekerheid en niet goed weten wat of hoe. Zal wel zien zeker.

Exorikos

Legacy Member
Mijn bachelorpaper en voorbereiding thesis zijn echt een van de weinige dingen geweest waar ik mij echt mee geamuseerd heb. Vakken zijn doorgaans wel interessant, maar weten mij niet zolang geboeid te houden als zo'n groter project waarbij je redelijk vrij gelaten wordt.

Pieterjan94

Legacy Member
Toevallig iemand in Leuven die zijn fiets van de hand doet?
Indien ja, PM mij aub

Th1x4nG

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
ps: al die mensen die nog wachten op een (her)inschrijvings-mail, je moet eerst je toleranties in orde brengen voor je die krijgt. (KUL)

Ik ga donderdag nog naar statistiek kijken om van mijn 9 een 10 te proberen maken :cry:

eivlys

Legacy Member
glashelder zei:
Ook bachelorpaper dit jaar. Zie het niet echt zitten, maar 't is meer uit onzekerheid en niet goed weten wat of hoe. Zal wel zien zeker.

:hug: ben nie de enigste :p

Nooby4Ever

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ik ga donderdag nog naar statistiek kijken om van mijn 9 een 10 te proberen maken :cry:

Ik ga maandag logica inkijken met hetzelfde doel :p

edit: er misten een ga

Tibokio

Legacy Member
Fliblit zei:
Heeft er iemand Zweeds I opgenomen als keuzevak? Ik zou dat echt willen doen, maar ik ga het mezelf dan weer moeilijk maken zeker :unsure:

Zou ik wel nog willen doen :D Als ik ooit door het eerste jaar unief geraak :unsure:

Cadiuro

Legacy Member
Onthaaldag was echt dwaas. Kubb is plezant enal, maar voor die kennismakingsspellekes had ik toch liever in mijn bed blijven liggen ze :s

Enfin, mijn stageplaats is wel al aangevraagd, hopen dat ik ze krijg. Anders moet ik naar een andere school op zoek en ik ken geen andere scholen.

edraket

Legacy Member
Lol, oeveel volk stond er nie aan studentenmobiliteit? Fok dees, daar verspil ik mijne namiddag nie aan.

Fliblit

Legacy Member
Wtf wij hebben op donderdag van 19u tot 21u religie zingeving en levensbeschouwing??

J.F. zei:
En bah, die bachelorpaper-onderwerpen.

Troost u, ik mag er niet eens aan beginnen :(

J.F.

Legacy Member
Fliblit zei:
Wtf wij hebben op donderdag van 19u tot 21u religie zingeving en levensbeschouwing??



Troost u, ik mag er niet eens aan beginnen :(

Ja, fijn eh!!

En echt een troost is dat niet, ik wou dat ik dat eeuwig kon uitstellen tot in de oneindigheid! Heb gekozen voor "Contemporary British Fiction" onder toezicht van de Graef. Nu nog een interessante auteur of onderwerp vinden en hopen dat ik dat dan krijg... Ik vind het echt jammer dat er niks is van Amerikaanse literatuur.

Die onderwerpen van algemene taalkunde... whut :')

Lorvet

Legacy Member
Aja just, mijn bachelorproef is ook dit jaar. Gelukkig is dat (voor zover ik weet) meer iets ontwerpen/uitwerken en dan een verslag + presentatie over geven. Geen debiele literatuurstudie voor mij :cool: (Hoop ik toch :unsure: )

J.F.

Legacy Member
Weet iemand trouwens hoeveel pagina's ongeveer 90.000 tekens is (spaties inclusief)? :p

sammy123

Legacy Member
Laatste dagen van de vakantie, op naar weer een jaartje leuven. Hopelijk een iets beter resultaat dit jaar :)

btw, Weet iemand of Délibéré nu verhuisd is of niet?

TheRedDevils

Legacy Member
1ste bach : 6 SP
2de bach : 15 SP
3de bach : 36 SP
1ste semester : 24 SP, 2de semester : 33. Ongelijke verdeling :s:s
En dan volgend jaar 12 SP van 2de bach, 21 van 3de en 12 van mijn master (mag max 45 SP omdat ik nog een redelijk deel van 2de en 3de neem)
En dan het jaar erop nog 48 SP van master als alles goed gaat.

Leuk zo'n geïndividualiseerd traject! Nu mag ik niet meer falen alleszins.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan