Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
Momenteel heb ik 25 stp in het eerste semester en 32 stp in het tweede, en ik zie niet direct in hoe ik dat terug in balans kan trekken. Mijn lessenrooster is ook ongelooflijk chill in het eerste semester (dinsdag, woensdag en vrijdag geen les :unsure:), en redelijk druk in het tweede (maandag en donderdag non-stop van 9 tot 18u :()

thecoon

Legacy Member
sammy123 zei:
Laatste dagen van de vakantie, op naar weer een jaartje leuven. Hopelijk een iets beter resultaat dit jaar :)

btw, Weet iemand of Délibéré nu verhuisd is of niet?

rond februari wordt dieje hele straat gesloopt

TheRedDevils

Legacy Member
tommie314 zei:
dus 6 jaar ipv 4?

Jep ... 2 jaar verpest.

Warenkunde en Nijverheidstechnologie
Sociaal Recht
Douanereglementering
Milieurecht

Hier moet ik nog een vak uit kiezen, iemand ervaring met de vakken? (hogent)

Fliblit

Legacy Member
Tsubasa zei:
Hier ook vrij chill met 40 studiepunten. Raar gevoel... Wel aangenaam.

Gohja, wat doe je in godsnaam in die vrije tijd? Ik heb in't eerste semester maar liefst 3 van de 5 dagen volledig vrij :s

J.F.

Legacy Member
GemaneDude zei:
Dat zijn toch die van vorig jaar? Of blijft dat hetzelfde?

Eu, er staat letterlijk 2012-2013? Maar misschien ligt dat aan uw Toledo, want Valerie zag hare ook nog niet, heb haar die doorgestuurd :)

Tsubasa

Legacy Member
Fliblit zei:
Gohja, wat doe je in godsnaam in die vrije tijd? Ik heb in't eerste semester maar liefst 3 van de 5 dagen volledig vrij :s

Ik heb 1 volledig vrije dag. Hoop dan te kunnen werken ergens...
Dan nog een aantal halve. Heb 2 grote groepswerken en daarnaast voor de verandering mijn wiskunde en statistiek eens in't jaar bijhouden zodat ik geen 2de zit heb? :unsure:

GemaneDude

Legacy Member
J.F. zei:
Eu, er staat letterlijk 2012-2013? Maar misschien ligt dat aan uw Toledo, want Valerie zag hare ook nog niet, heb haar die doorgestuurd :)

Bij mij staat 2011-12, stuurt ge die lijst aub ook eventjes door? Bedankt!

Fliblit

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ik heb 1 volledig vrije dag. Hoop dan te kunnen werken ergens...
Dan nog een aantal halve. Heb 2 grote groepswerken en daarnaast voor de verandering mijn wiskunde en statistiek eens in't jaar bijhouden zodat ik geen 2de zit heb? :unsure:

Welja, met zoveel vrije tijd moet je toch op alles kunnen slagen in eerste zit zeker :unsure:

Fliblit

Legacy Member
Als ik het laat zoals het nu is heb ik volgend jaar nog 20 stp en een bachelorpaper over :unsure: wat ga ik doen met al die tijd? Gaan werken?

stinky

Legacy Member
tommie314 zei:
Neje k ben dienen boek bij ne maat gaan halen en ie zei dak beter die tijd kon steken in da boek gans lezen

Daar heeftem in alle waarschijnlijkheid wel gelijk in :).

xversex

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Jep ... 2 jaar verpest.

Warenkunde en Nijverheidstechnologie
Sociaal Recht
Douanereglementering
Milieurecht

Hier moet ik nog een vak uit kiezen, iemand ervaring met de vakken? (hogent)

Ik raad u alleszins sociaal recht af: een maat van mij had dat genomen als keuzevak en was 2x gebuisd (wel gedelibireerd in 2e zit). Het zou wel een interessant vak zijn.

Milieurecht lijkt me de makkelijkste (en interessantste) keuze :)

Estrebian

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Jep ... 2 jaar verpest.

Warenkunde en Nijverheidstechnologie
Sociaal Recht
Douanereglementering
Milieurecht

Hier moet ik nog een vak uit kiezen, iemand ervaring met de vakken? (hogent)

Sociaal recht is een interessant & nuttig vak, ook wel een goeie docente. Nadelen: redelijk wat leerstof en een vreemd examen qua puntentelling.

glashelder

Legacy Member
Vraagje: normaal is er geen les hé, woensdag met de Student Kick Off? Ik herinner mij dat precies van vorige jaren maar 'k weet nu niet of het wishful thinking is :p Dan kan ik gewoon naar een infomoment over "specifieke keuzes en opdrachten in het kader van de opleiding" (whuh?) én om mijn boeken en geen les tot 18u45 :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan