Fliblit
Legacy Member
Momenteel heb ik 25 stp in het eerste semester en 32 stp in het tweede, en ik zie niet direct in hoe ik dat terug in balans kan trekken. Mijn lessenrooster is ook ongelooflijk chill in het eerste semester (dinsdag, woensdag en vrijdag geen les
), en redelijk druk in het tweede (maandag en donderdag non-stop van 9 tot 18u
)
), en redelijk druk in het tweede (maandag en donderdag non-stop van 9 tot 18u
)


Dan kan ik gewoon naar een infomoment over "specifieke keuzes en opdrachten in het kader van de opleiding" (whuh?) én om mijn boeken en geen les tot 18u45 