Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
Twee vragen:

*Is Nederlandse Taalkunde III: Taalbeheersingsonderzoek aan te raden?
*Wat is er makkelijker/interessanter, sociolinguïstiek of taalverwerving?

J.F.

Legacy Member
Fliblit zei:
Twee vragen:

*Is Nederlandse Taalkunde III: Taalbeheersingsonderzoek aan te raden?
*Wat is er makkelijker/interessanter, sociolinguïstiek of taalverwerving?

*Geen idee, aber das klinkt boring as fuck.
*Sociolinguïstiek lijkt mij het interessantste!

NSA.Rhinox

Legacy Member
Vandaag voor de 4e keer een attest voor educatief verlof gaan vragen. Vorige keren hadden ze gezegd dat ik dat online kon vinden en hebben ze mij ook eens een extra inschrijvingsbewijs gegeven. Vandaag zeggen ze dat ze dat daar niet kunnen geven, dat ik dat bij de opleidingsverantwoordelijke moet gaan halen. Komaan eh. :D

J.F.

Legacy Member
Yay, mijn promotor was enthousiast over het onderwerp van mijn bachelorpaper. "Excellent topic", da's al een last minder. En school is nog niet eens begonnen :sad:

Put_met_keren

Legacy Member
'k Zie net dat ik een brief heb van de Dienst Studietoelagen en ik denk: "oh, da's rap".
Maar ze hebben nog een of ander attest nodig. Straks eens in orde brengen want 't is voor een goed doel :p

Utred

Legacy Member
J.F. zei:
Yay, mijn promotor was enthousiast over het onderwerp van mijn bachelorpaper. "Excellent topic", da's al een last minder. En school is nog niet eens begonnen :sad:

Wat is het onderwerp?

J.F.

Legacy Member
Utred zei:
Wat is het onderwerp?

Zijn onderwerp was "Contemporary British Fiction", maar omdat dat zo wijd is moest ik eigenlijk zelf iets verzinnen dat daarin past. Heb gekozen voor New Atheïsm in hedendaagse Britse fictie met focus op Salman Rushdie, Ian McEwan en Martin Amis. Leek mij nog wel interessant (atheïsme, terrorisme, ...) en ook iets waar ge toch wel veel over kunt zeggen :)

sevencrowns

Legacy Member
Ik ben eens benieuwd of ik met leeftijdsgenoten ik in de les ga zitten. Ben zelf 23 en start in mijn 1e jaar communicatiemanagement. :p

Lorvet

Legacy Member
sevencrowns zei:
Ik ben eens benieuwd of ik met leeftijdsgenoten ik in de les ga zitten. Ben zelf 23 en start in mijn 1e jaar communicatiemanagement. :p
5 jaar lang een andere richting geprobeerd? :unsure:

sevencrowns

Legacy Member
Lorvet zei:
5 jaar lang een andere richting geprobeerd? :unsure:

In het middelbaar 1 jaar gedubbeld + specialisatiejaar. Na mijn middelbaar begonnen aan een academische bachelor in audiovisuele vormgeving (gequit) en uiteindelijk beginnen werken tot en met volgende week dus. 1 oktober start ik er mee. :)

SoYeah

Legacy Member
J.F. zei:
Zijn onderwerp was "Contemporary British Fiction", maar omdat dat zo wijd is moest ik eigenlijk zelf iets verzinnen dat daarin past. Heb gekozen voor New Atheïsm in hedendaagse Britse fictie met focus op Salman Rushdie, Ian McEwan en Martin Amis. Leek mij nog wel interessant (atheïsme, terrorisme, ...) en ook iets waar ge toch wel veel over kunt zeggen :)

Ga je refereren aan Christopher Hitchens by any chance?

n9ne

Legacy Member
sevencrowns zei:
In het middelbaar 1 jaar gedubbeld + specialisatiejaar. Na mijn middelbaar begonnen aan een academische bachelor in audiovisuele vormgeving (gequit) en uiteindelijk beginnen werken tot en met volgende week dus. 1 oktober start ik er mee. :)

Kans is wel groot dat er nog mensen van rond uw leeftijd zijn.

Ironpole

Legacy Member
Ik zal eens beginnen met mijn evaluatie van de stage. Ik ga hier nen helen dag zitten lummelen omdat ik nie weet wat erin te zetten...

edraket

Legacy Member
Ironpole zei:
Ik zal eens beginnen met mijn evaluatie van de stage. Ik ga hier nen helen dag zitten lummelen omdat ik nie weet wat erin te zetten...

Enig idee hoe da stageverslag er moet uitzien?

Ironpole

Legacy Member
edraket zei:
Enig idee hoe da stageverslag er moet uitzien?

http://www.ugent.be/ea/nl/onderwijs/stage/stagereglement.htm zei:
  • Verder dient de student een verslag van zijn/haar stage te maken (min. 10 en max. 30 pagina's, gerekend aan 12 punt, 4 lijnen per duim), eventueel aangevuld met technische bijlagen. Dit verslag dient 4 onderdelen te omvatten, met name een beschrijving van het bedrijf en haar activiteiten, een beschrijving van de stageopdracht, een technisch verslag van de stage en een persoonlijke evaluatie.
  • Dit verslag, met eventuele bijlagen, moet in 1 exemplaar worden ingediend bij de promotor vóór 15 oktober. De student dient verder 1 exemplaar in bij de stageleider van het bedrijf.
  • Voor de beoordeling van de stage stelt de promotor een beknopt beoordelingsverslag op via Plato. De uiteindelijke quotering gebeurt in samenspraak met alle promotoren, bijeengeroepen door, en onder het voorzitterschap van de facultaire coördinator, ten laatste op 24 december. Deze laatste stuurt de uiteindelijke quoteringen door naar de FSA en de voorzitters van de respectievelijke OC's. De beoordelingsformulieren blijven gedeponeerd bij de facultaire coördinator. De stageverslagen met de eventuele technische bijlagen blijven in het bezit van de promotor en de stagebegeleider.

Ik moet de persoonlijke evaluatie nog schrijven.

ryoudragon

Legacy Member
That's it! IK heb het gehad! Na al die onbeschofte reacties van die kutwijven van Artevelde en hun achterlijke administratie, ga ik gewoon verder studeren aan de Unief of Hogeschool gent! :woohoo:

Dat is nu al drie dagen dikke miserie, om nog maar te zwijgen van wat ze mij allemaal de afgelopen jaren gelapt hebben :') (ik deed modeltraject maar had wel overlappingen O.o, ik had mijn 600 euro inschrijving betaald, maar ik mocht nog niet naar de les want ze hadden mij verkeerd in het systeem gestoken ... zo kan ik uren blijven doorgaan, tis genoeg geweest! :angry:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan