Cadiuro
Legacy Member
Naast het feit dat geen enkel vak 'School en wereld' zou moeten heten - zeker niet als de vervolgvakken 'School in wereld' en 'School voor wereld' heten - was de introles niet zo geweldig. Maar bon, alle volgende lessen gaan eigenlijk een groepswerk zijn om een project te maken en der is ook geen examen van, dus dat zal wel meevallen.
.
zal misschien de instapdrempel zijn?

, ik had mijn 600 euro inschrijving betaald, maar ik mocht nog niet naar de les want ze hadden mij verkeerd in het systeem gestoken ... zo kan ik uren blijven doorgaan, tis genoeg geweest!
)
Ik wil nog een extra opleiding doen, maar ze doen daar zo moeilijk over vrijstellingen en ze zijn daar zo onbeleefd aan de telefoon dak wss gewoon naar hoGent of Ugent ga gaan en iets compleet anders doen.