Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Cadiuro

Legacy Member
Naast het feit dat geen enkel vak 'School en wereld' zou moeten heten - zeker niet als de vervolgvakken 'School in wereld' en 'School voor wereld' heten - was de introles niet zo geweldig. Maar bon, alle volgende lessen gaan eigenlijk een groepswerk zijn om een project te maken en der is ook geen examen van, dus dat zal wel meevallen.

Tsubasa

Legacy Member
Cadiuro zei:
Naast het feit dat geen enkel vak 'School en wereld' zou moeten heten - zeker niet als de vervolgvakken 'School in wereld' en 'School voor wereld' heten - was de introles niet zo geweldig. Maar bon, alle volgende lessen gaan eigenlijk een groepswerk zijn om een project te maken en der is ook geen examen van, dus dat zal wel meevallen.

Mijn nicht is afgestudeerd in Japanologie en doet nu aan KDG dat programma om in anderhalf jaar ook het diploma lager onderwijs te doen. Zij heeft ook al een aantal bedenkingen geuit. Ook over medestudenten, wel grappig :p.

Cadiuro

Legacy Member
Tsubasa zei:
Mijn nicht is afgestudeerd in Japanologie en doet nu aan KDG dat programma om in anderhalf jaar ook het diploma lager onderwijs te doen. Zij heeft ook al een aantal bedenkingen geuit. Ook over medestudenten, wel grappig :p.

Ja der begonnen daarnet al vragen gesteld te worden waarvan ik dacht 'ja, die gaat echt nog domme vragen stellen dees jaar'. Kzeg niet dat mensen geen domme vragen mogen stellen, ge kunt altijd eens iets niet gezien of begrepen hebben, maar ze moeten niet overdrijven.
Maar tis nog niet zover, misschien valt dat mee.

lantaarnpaal

Legacy Member
Cadiuro zei:
Naast het feit dat geen enkel vak 'School en wereld' zou moeten heten - zeker niet als de vervolgvakken 'School in wereld' en 'School voor wereld' heten

:lol:
kunt gij veel vakken skippen?

Cadiuro

Legacy Member
Kvrees er wa voor, ik denk het ni. Maar dat vind ik niet zo'n probleem, dat deed ik aan de unief al niet.

Wel een vrijstelling voor Aardrijkskunde, wat een geluk is, want anders had ik donderdag doorlopen les van 8.45 tot 18.30. Nu valt daar twee uur tussenuit (middagpauze uiteraard niet meegerekend).

Utred

Legacy Member
Cadiuro zei:
Naast het feit dat geen enkel vak 'School en wereld' zou moeten heten - zeker niet als de vervolgvakken 'School in wereld' en 'School voor wereld' heten - was de introles niet zo geweldig. Maar bon, alle volgende lessen gaan eigenlijk een groepswerk zijn om een project te maken en der is ook geen examen van, dus dat zal wel meevallen.
Pfff. Het zou niets voor mij zijn. Is het een beetje interessant?

Cadiuro

Legacy Member
Kheb nog maar één les gehad en dat was een introductie rond dat vak, dus dat weet ik eigenlijk nog niet e :p

School en Wereld draait eigenlijk rond vakoverschrijdende projecten maken, ge kent dat wel, zo van die themadagen die je ongetwijfeld hebt gehad ooit rond armoede of racisme of weet ik wat

SoYeah

Legacy Member
Cadiuro zei:
Kheb nog maar één les gehad en dat was een introductie rond dat vak, dus dat weet ik eigenlijk nog niet e :p

School en Wereld draait eigenlijk rond vakoverschrijdende projecten maken, ge kent dat wel, zo van die themadagen die je ongetwijfeld hebt gehad ooit rond armoede of racisme of weet ik wat

I see what you didn't see there.

Benzac

Legacy Member
mensen geven graag af over hoe simpel TI wel is in phl hasselt.
ik ondervind het toch anders nu hoor :sop: zal misschien de instapdrempel zijn?

lantaarnpaal

Legacy Member
Benzac zei:
mensen geven graag af over hoe simpel TI wel is in phl hasselt.
ik ondervind het toch anders nu hoor :sop: zal misschien de instapdrempel zijn?

na 2 dagen al moeite om te volgen? :unsure:

Benzac

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
na 2 dagen al moeite om te volgen? :unsure:
3, en het meeste volg ik, maar er zit hier en daar chinees tussen. de lectoren zijn imo nog geen 7/10 waard.

Vandaag een lector gehad die niet eens vanvoor wil gaan staan in het lokaal. Die staat achter de achterste bank en spreekt gewoon achter uw rug. Alsof die stem ergens uit een luidspreker komt.

J.F.

Legacy Member
SoYeah zei:
Ga je refereren aan Christopher Hitchens by any chance?

Ja! Dat was niet mijn oorspronkelijk idee, maar hij zei in zijn mail dat ik dat zéker moest doen ^.^

glashelder

Legacy Member
Lorvet zei:
Verkeerd gedacht ben ik bang :p Vorige keer had ik de hele woensdag les tot 17u15 als ik mij niet vergis ;)

Voilà, net aankondiging dat de eerste les van dat vak op woensdag 3 oktober is :woohoo:

glashelder

Legacy Member
Ironpole zei:
Kunde gij al op Minerva ofzo?

Iedereen toch? Je moet wel handmatig veranderen naar academiejaar 2012-2013 (en dat doe je door, paradoxaal genoeg, links op 'aanbod 2011-2012' te klikken en dan kan je daar ergens kiezen om te veranderen).

Fliblit

Legacy Member
ryoudragon zei:
That's it! IK heb het gehad! Na al die onbeschofte reacties van die kutwijven van Artevelde en hun achterlijke administratie, ga ik gewoon verder studeren aan de Unief of Hogeschool gent! :woohoo:

Dat is nu al drie dagen dikke miserie, om nog maar te zwijgen van wat ze mij allemaal de afgelopen jaren gelapt hebben :') (ik deed modeltraject maar had wel overlappingen O.o, ik had mijn 600 euro inschrijving betaald, maar ik mocht nog niet naar de les want ze hadden mij verkeerd in het systeem gestoken ... zo kan ik uren blijven doorgaan, tis genoeg geweest! :angry:)

Hoe bedoel je? Ga je veranderen van Artevelde naar HoGent voor je derde jaar journalistiek of...?

ryoudragon

Legacy Member
Fliblit zei:
Hoe bedoel je? Ga je veranderen van Artevelde naar HoGent voor je derde jaar journalistiek of...?

dude... :p ik heb drie jaar artevelde gedaan hé, logischerwijze ben ik nu afgestudeerd :D Ik wil nog een extra opleiding doen, maar ze doen daar zo moeilijk over vrijstellingen en ze zijn daar zo onbeleefd aan de telefoon dak wss gewoon naar hoGent of Ugent ga gaan en iets compleet anders doen.

Fliblit

Legacy Member
ryoudragon zei:
dude... :p ik heb drie jaar artevelde gedaan hé, logischerwijze ben ik nu afgestudeerd :D Ik wil nog een extra opleiding doen, maar ze doen daar zo moeilijk over vrijstellingen en ze zijn daar zo onbeleefd aan de telefoon dak wss gewoon naar hoGent of Ugent ga gaan en iets compleet anders doen.

Welja, ik begreep het al niet :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan