Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

ryoudragon

Legacy Member
Indien het gewoon inschrijven is voor olods en geen vrijstellingen aanvragen:max enkele dagen.

fcberke

Legacy Member
is dat normaal dat je uw boeken moet gaan halen op café? allé dat staat toch op de VEK

Orchidee

Legacy Member
Cadiuro zei:
Ja der begonnen daarnet al vragen gesteld te worden waarvan ik dacht 'ja, die gaat echt nog domme vragen stellen dees jaar'. Kzeg niet dat mensen geen domme vragen mogen stellen, ge kunt altijd eens iets niet gezien of begrepen hebben, maar ze moeten niet overdrijven.
Maar tis nog niet zover, misschien valt dat mee.

Neenee die domme vragen stellen, dat gaan ze echt wel doen. Tis hogeschool voor iets hé, de meesten moeten, net zoals in het middelbaar alles voor hun neus gestoken zijn wat ze moeten kennen; iets zelfstandig opzoeken is al bijna te veel gevraagd. :sop:

Domme opmerkingen mag je wel altijd hier in de thread posten :D

ryoudragon

Legacy Member
fcberke zei:
is dat normaal dat je uw boeken moet gaan halen op café? allé dat staat toch op de VEK

Wut :p

Ik heb nog wat domme opmerkingen uit de afgelopen drie jaar, zal ze morgen es posten :p

Cadiuro

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Neenee die domme vragen stellen, dat gaan ze echt wel doen. Tis hogeschool voor iets hé, de meesten moeten, net zoals in het middelbaar alles voor hun neus gestoken zijn wat ze moeten kennen; iets zelfstandig opzoeken is al bijna te veel gevraagd. :sop:

Domme opmerkingen mag je wel altijd hier in de thread posten :D

Orchidee_x: Crusheress of Hopesh and Dreamsh

Anyway, nu weet ik waarom de KHLeuven zo'n notitieboekje gaf op zakformaat (met klein pennetje erbij!) op de opendeurdag.

fcberke

Legacy Member
ryoudragon zei:
Wut :p

Ik heb nog wat domme opmerkingen uit de afgelopen drie jaar, zal ze morgen es posten :p

het is boekhoudweek in de yucca! maar het lijkt zo raar boeken afhalen op café:unsure:

ryoudragon

Legacy Member
fcberke zei:
het is boekhoudweek in de yucca! maar het lijkt zo raar boeken afhalen op café:unsure:

Echt e, tis ook de eerste keer dak daar van hoor. Het enige boek dat je op café hoort te halen, is n codex.

Misericordiam

Legacy Member
ryoudragon zei:
Pffft... Hogeschool Gent biedt niet aan wat ik wil en Taal en Letterkunde vrees ik niet aan te kunnen omdat ik ook nog ens twee avondscholen heb. En Als ik met Artevelde moet verderdoen, ben ik tegen december nog niet ingeschreven >.>


Wat doet gij eigenlijk in twee avondscholen?

TheRedDevils

Legacy Member
Ik moest mijn boeken een paar jaar geleden afhalen in de Yucca. Dat was een pakket dat je daar dan meekreeg. :p

freakykiller

Legacy Member
Dat café is dan ook eigendom van het VEK hé :). Dat café wordt dus ook uitgebaat door studenten !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan