Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Exorikos

Legacy Member
Wat vind je er dan onoverzichtelijk aan? Alles staat mooi in aparte modules die je zelf kan verslepen naar je eigen wens. En Blackboard blijft Blackboard...

coldplayke

Legacy Member
In het begin had ik ook iets van 'wat is dees', maar alles is heel logisch ingedeeld.

J.F.

Legacy Member
Mr.DarK zei:
Sinds vandaag is mijn IER beschikbaar. Werkt dit volgens 'First-come, first-served' en verdwijnen er dus vrij te kiezen examenmomenten, of blijven deze allemaal beschikbaar tot aan de deadline?

First-come, first-served.

GemaneDude

Legacy Member
Mijn vakken staan nog niet op Toledo, ook niet na voorlopig ISP te hebben opgeslagen. Normaal of?
My Courses 12-13 staat gewoon leeg.

J.F.

Legacy Member
Ja, want die proffen moeten hun vakken activeren. Ik heb ook alleen Engelse taalkunde: grondige vraagstukken - synchroon en Italiaanse literatuur.

Fliblit

Legacy Member
Is jullie IER trouwens beschikbaar? Bij mij staat er nog altijd "niet beschikbaar", maar hoe kan ik nu vakken kiezen als ik niet weet of hun examens gaan overlappen? Of kan ik ergens tijdelijk mijn ISP opslaan waardoor het er wel opkomt?

GemaneDude

Legacy Member
J.F. zei:
Ja, want die proffen moeten hun vakken activeren. Ik heb ook alleen Engelse taalkunde: grondige vraagstukken - synchroon en Italiaanse literatuur.

Ik heb ook niks unavailable ofzo he, er staat helemaal niets. Eng TK synchroon heb ik nochtans ook aangeduid.

J.F.

Legacy Member
Fliblit zei:
Is jullie IER trouwens beschikbaar? Bij mij staat er nog altijd "niet beschikbaar", maar hoe kan ik nu vakken kiezen als ik niet weet of hun examens gaan overlappen? Of kan ik ergens tijdelijk mijn ISP opslaan waardoor het er wel opkomt?

Ja ge kunt uw ISP tijdelijk opstaan gewoon als ge bij uw ISP uw vakken aanduidt... staat dat er ergens boven. Maar wacht er gewoon mee tot na die infosessie, echt zoveel haast heeft dat niet :)

@Gemane; ja da's wel raar dan..

Racing_Genk

Legacy Member
Operationeel onderzoek ziet er op het eerste zicht moeilijk uit?

precies ne mix van wiskunde voor economen met beleidsinformatica:s:s:s:s

Th1x4nG

Legacy Member
maandag
09.00-11.00 capital investment policy
09.00-11.00 goederen- en bijzondere overeenkomstenrecht
10.30-13.00 vennootschapsboekhouden/analyse van de jaarrekening
11.00-12.30 arbeidssociologie
17.00-18.00 wijsbegeerte en ethiek

dinsdag
09.00-11.00 capital investment policy
11.00-13.00 goederen- en bijzondere overeenkomstenrecht
14.00-16.00 goederen- en bijzondere overeenkomstenrecht (slechts een paar keer gepland)
16.00-18.00 management accounting

woensdag
14.00-16.00 arbeidssociologie

donderdag
11.00-13.00 basismodellen uit operationeel onderzoek
11.00-13.00 management accounting
16.00-18.00 wijsbegeerte en ethiek
18.00-20.00 goederen- en bijzondere overeenkomstenrecht
18.30-22.00 Zweeds 2

vrijdag
09.00-11.00 basismodellen uit operationeel onderzoek


Ksta dus vrij vaak dubbel geboekt :unsure:

edit: kem al miszien, donderdag 18-20 is ma eenmalig

Racing_Genk zei:
precies ne mix van wiskunde voor economen met beleidsinformatica:s:s:s:s
Heeft niks me beleidsinformatica te maken, maar simpel is anders... Voor mij toch, de rakke is natuurlijk nen boas :s

McGregor

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ksta dus vrij vaak dubbel geboekt :unsure:

edit: kem al miszien, donderdag 18-20 is ma eenmalig

Heeft niks me beleidsinformatica te maken, maar simpel is anders... Voor mij toch, de rakke is natuurlijk nen boas :s

Uw examens zullen ook wel nice zijn :p.
Je zal de 14, 15, 19, 22, 22, 23, 28 januari examens hebben. De laatste op 1 februari. 8 examen bijna gelijk middelbaar:D.

2 examens overlappen (wijsbegeerte en goederenrecht). Wat gaan ze hier me doen?

Th1x4nG

Legacy Member
Dat moeten ze verzetten, want dat is plichtvak + majorvak

Wat heb ik op de 28e? :p Heb maar 7 vakken normaal hoor, ik hoop serieus dat ze GBO in die grote kloof zetten, maja da rechtsvak verzetten gaan ze dus wel ni echt doen... :')

GBO en OO op 2 dagen, trololo :unsure:
Allee ja, OO kunt ge wel sowieso ni efkes op twee minuten leren, da moet ik echt onder 't jaar gewoon door en door kunnen. Als 't examen dan in de namiddag staat, is da nog wel cava tijd tussen om er nog es over te gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan