glashelder
Legacy Member
Sterkte, Drew.

Hopelijk heb je net zo'n toffe kotgenootjes als Flibitcoldplayke zei:Ik heb stress voor morgen, dan ontmoet ik mijn kotgenoten. Ik hoop dat die mensen wat meevallen en belangrijker: mij gerust laten![]()




ad:
