Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Sterkte, Drew.

coldplayke zei:
Ik heb stress voor morgen, dan ontmoet ik mijn kotgenoten. Ik hoop dat die mensen wat meevallen en belangrijker: mij gerust laten :p
Hopelijk heb je net zo'n toffe kotgenootjes als Flibit :woohoo:

Nas

Legacy Member
Wtf, dat van Fliblit is er nu wel over, maar ge kunt toch wel es sociaal doen tegen uw kotgenoten.

NotoriousP

Legacy Member
coldplayke zei:
De prijzen van de alma zijn ALWEER met 20 cent opgeslagen... pfff, op sommige dagen moet ik nu zelfs 5.30 betalen als ik daar een warme maaltijd wil kunnen eten, mij zullen ze niet veel meer zien.
Waarom moeten die vegetarische gerechten altijd zo duur maken? Friet met tofu =/= duurder dan friet met worst. En niemand heeft zin in een 'groententaart' van 5.30 euro, wij zijn studenten, doe eens normaal.

Kook dan zelf hé.

Exorikos

Legacy Member
coldplayke zei:
De prijzen van de alma zijn ALWEER met 20 cent opgeslagen... pfff, op sommige dagen moet ik nu zelfs 5.30 betalen als ik daar een warme maaltijd wil kunnen eten, mij zullen ze niet veel meer zien.
Waarom moeten die vegetarische gerechten altijd zo duur maken? Friet met tofu =/= duurder dan friet met worst. En niemand heeft zin in een 'groententaart' van 5.30 euro, wij zijn studenten, doe eens normaal.

NotoriousP zei:
Kook dan zelf hé.

Dat is zelfs nog goedkoper...

GemaneDude

Legacy Member
Voor mensen die niet of amper kunnen koken zoals ik is dat wel een mindere :unsure:

Fictie

Legacy Member
Kookboeken genoeg voor studenten op kot, toch? Tijdje geleden eentje gekocht voor 2-3 euro, en staat vol gerechten die iedereen kan maken.

Th1x4nG

Legacy Member
coldplayke zei:
De prijzen van de alma zijn ALWEER met 20 cent opgeslagen... pfff, op sommige dagen moet ik nu zelfs 5.30 betalen als ik daar een warme maaltijd wil kunnen eten, mij zullen ze niet veel meer zien.
Waarom moeten die vegetarische gerechten altijd zo duur maken? Friet met tofu =/= duurder dan friet met worst. En niemand heeft zin in een 'groententaart' van 5.30 euro, wij zijn studenten, doe eens normaal.

If God didn't want us to eat animals, he wouldn't have made them out of food.

xversex

Legacy Member
coldplayke zei:
De prijzen van de alma zijn ALWEER met 20 cent opgeslagen... pfff, op sommige dagen moet ik nu zelfs 5.30 betalen als ik daar een warme maaltijd wil kunnen eten, mij zullen ze niet veel meer zien.
Waarom moeten die vegetarische gerechten altijd zo duur maken? Friet met tofu =/= duurder dan friet met worst. En niemand heeft zin in een 'groententaart' van 5.30 euro, wij zijn studenten, doe eens normaal.

NotoriousP zei:
Kook dan zelf hé.

This. Een groentenburger bakken in de pan is echt niet veel werk en ook enorm goedkoop. In de Colruyt/Okay kan je een zak kopen met 12 groentenburgers in, kost maar €4,39. Je hebt ook 'voedzamere' groentenburgers van Eger, die zijn wel wat duurder (€1,80 ofzo voor 2).

J.F.

Legacy Member
Als ge 20 cent opslag al een probleem vindt zou ik u inderdaad ook aanraden om zelf te koken :p

AmandaH

Legacy Member
ik heb nog geen kopie van m'n nieuw huurcontract binnengebracht op de studenten administratie dus dan heb ik straks geen kotnet als ik aankom op kot zeker?

Joeshoe

Legacy Member
Het mag dan wel opgeslagen zijn, het blijft nog altijd belachelijk weinig geld voor een klaargemaakte dagschotel. Die mensen doen ook nog eens uw afwas en al.

lantaarnpaal

Legacy Member
coldplayke zei:
De prijzen van de alma zijn ALWEER met 20 cent opgeslagen... pfff, op sommige dagen moet ik nu zelfs 5.30 betalen als ik daar een warme maaltijd wil kunnen eten, mij zullen ze niet veel meer zien.
Waarom moeten die vegetarische gerechten altijd zo duur maken? Friet met tofu =/= duurder dan friet met worst. En niemand heeft zin in een 'groententaart' van 5.30 euro, wij zijn studenten, doe eens normaal.

> alma


:puke:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan