Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

mla

Legacy Member
daarjuist nog anderhalf uurke in mijn bed gekropen met als gevolg dat ik nu een wrak ben, khad beter wakker gebleven :/ Nog rap iets eten en dan vertrekken

Orchidee

Legacy Member
GaMe® zei:
You wish! Nog altijd 28° op mijn kamer :') (kom wel van 32°) 't Venster staat nochtans al van middernacht wagenwijd open.. Maar 't is zo goed als windstil en nog altijd 23° buiten.

Uhu, is hier ook zo. Wat dat ik hier allemaal uitgezweet heb vannacht, amai. :s

En ik heb nog steeds barstende koppijn door de warmte. Dat wordt schoon sebiet op mn examen. :(

Dinsdagland

Legacy Member
Kga mij in de bib zetten. Kan mij nog amper concentreren hier op kot.

Succes aan mijn lotgenoten.

Utred

Legacy Member
Kheb mijn tent terug opgezet in de living, moeder en zus zijn toch een week weg. Mijn kamer was een saunu met deur en raam toe, en er zat nog altijd een mug.

Momenteel lekker weertje hier.

Burntfaceman

Legacy Member
Campuskaart (met men foto op enal) verloren => moet ik opnieuw 1 aanvragen of kunnen ze gewoon een nieuwen voor me maken?

Matt.

Legacy Member
Succes aan de mensen die al examen hebben! Sebiet naar de bureau vertrekken voor thesis week 3! Laatste week, volgende week vollenbak studeren. Vanavond ook al wat studeren al wordt dat moeilijk want ik ben nu al moe!

Nas

Legacy Member
Fuckshit, nu pas wakker. Kankerslecht geslapen door dit weer en de bijkomende muggen.

20 graden en bewolkt, nog nooit zo blij geweest met mottig weer

josilirios

Legacy Member
Succes aan iedereen met examen vandaag!
Ik heb er morgen een en ik kan echt niets meer dan dat ik op de eerste examenkans al kon.

Orchidee

Legacy Member
Ik ben er van af voor vandaag :woohoo: Hopelijk voor altijd, ma kvrees tussen een 8 en een 12 dus geen idee eigenlijk. Had in juni een 8 en heb nu een iets beter gevoel denk ik. Desnoods kan ik nog tolereren, maar nog eens 5 stp de vuilbak in.. Liever niet.
Was wel fucking weinig tijd. 2uur, terwijl het in juni 3uur was. Heb 1 vraag niet meer kunnen oplossen (op 5 vd 25 punten) en als dit nu zorgt dat ik net gebuisd ben hé :angry:

@josilirios: Had dat gevoel ook vandaag, dat ik de leerstof maar evenveel beheerste als in juni. Groot tekort toen?

josilirios

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Ik ben er van af voor vandaag :woohoo: Hopelijk voor altijd, ma kvrees tussen een 8 en een 12 dus geen idee eigenlijk. Had in juni een 8 en heb nu een iets beter gevoel denk ik. Desnoods kan ik nog tolereren, maar nog eens 5 stp de vuilbak in.. Liever niet.
Was wel fucking weinig tijd. 2uur, terwijl het in juni 3uur was. Heb 1 vraag niet meer kunnen oplossen (op 5 vd 25 punten) en als dit nu zorgt dat ik net gebuisd ben hé :angry:

@josilirios: Had dat gevoel ook vandaag, dat ik de leerstof maar evenveel beheerste als in juni. Groot tekort toen?

Toen een 8 op het geheel, maar op het theoretisch gedeelte zelf maar een 6 :$, was echt het rotste mondeling dat ik ooit heb moeten doen. Je geeft een uitleg, WAAROM DIT, WAAROM IS DAT?
Toen ik m'n vragen kreeg dacht ik dat het in orde kwam, tot ze begon door te vragen :sad:

Nas zei:
'k Dacht dat de josilirios telkens een 9 had?
I wish, Fysica was het enige tolereerbare, de rest moet ik sowieso slagen of 8+ halen nu

Nas

Legacy Member
Dus ge hebt er nu twee? En ge moet voor die twee telkens maar een 8 halen?

Of sla ik alles door elkaar? :crazy:

josilirios

Legacy Member
Ik heb 3 herexamens, waarvan er eentje eigenlijk nu al tolereerbaar is, namelijk fysica.
Op de andere 2 moet ik dus nog slagen oftewel een 8 halen zodat ze ook tolereerbaar zijn.
ohja; HOGESCHOOL TOLEREREN FEEST WAJOOO

Orchidee

Legacy Member
josilirios zei:
Toen een 8 op het geheel, maar op het theoretisch gedeelte zelf maar een 6 :$, was echt het rotste mondeling dat ik ooit heb moeten doen. Je geeft een uitleg, WAAROM DIT, WAAROM IS DAT?
Toen ik m'n vragen kreeg dacht ik dat het in orde kwam, tot ze begon door te vragen :sad:


I wish, Fysica was het enige tolereerbare, de rest moet ik sowieso slagen of 8+ halen nu

Zorgen dat ge kunt scoren op je oefeningen dan! Klinkt als mijn examen algemene chemie. Hoe!? Waarom? Waarvoor? En wat is dat dan? En blabla! Khad nochtans redelijke vragen toen, en er toch maar een 10/30 uit kunnen halen. (mondelinge examens liggen me sowieso niet, en dit al zeker niet). Had wel een 27/30 voor mijn oefeningen (:cool:), dus gelukkig er door, want ik zou echt dat mondeling nie nog eens willen meemaken. En een vak van 7 stp, altijd leuk alst weg is :)

Succes, tkomt wel goed! :)

Ik moet op mijn andere twee ook zeker slagen, fys vandaag was ook het enige tolereerbare.

josilirios

Legacy Member
Andere deel was labo en ligt dus nog vast voor 2e zit, telt maar voor 1/3e mee en was niet overdonderend goed (11) dus het zal toch op de theorie moeten gebeuren :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan