Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Exorikos

Legacy Member
Hogeschool is gemakkelijk. Misschien had ik daar mijn diploma wel binnen de normale periode gehaald. :s

Orchidee

Legacy Member
Ah ok, dan wordt het morgen erop of eronder hé, liefst erop :p.

@Exorikos: tuurlijk da, tis maar 20 blz per examen hé :s En iedereen slaagt in eerste zit en zo :s:s
:p

TheRedDevils

Legacy Member
Binnen een uurtje vertrekken! Heb (nog) geen fiets dus wordt een flink eindje stappen naar de Voskenslaan. Heb het gevoel dat ik het veel beter kan dan in 1ste zit dus hopelijk ben ik er nu wel door :)

En bij ons tolereren ze niet zenne :s:s:s Kweet eigenlijk niet goed hoe da werkt, ik kom daar precies nooit voor in aanmerking. :$

josilirios

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Ah ok, dan wordt het morgen erop of eronder hé, liefst erop :p.

@Exorikos: tuurlijk da, tis maar 20 blz per examen hé :s En iedereen slaagt in eerste zit en zo :s:s
:p
Amai zware vakken dan, bij mij is't eentje van 15 morgen :)

TheRedDevils zei:
Binnen een uurtje vertrekken! Heb (nog) geen fiets dus wordt een flink eindje stappen naar de Voskenslaan. Heb het gevoel dat ik het veel beter kan dan in 1ste zit dus hopelijk ben ik er nu wel door :)

En bij ons tolereren ze niet zenne :s:s:s Kweet eigenlijk niet goed hoe da werkt, ik kom daar precies nooit voor in aanmerking. :$

Wij hebben over onze bachelorfase 18 studiepunten die je kan tolereren, je kiest zelf of je dat wil doen en de vereiste zijn dat je op dat vak minstens een 8 haalt en een jaargemiddelde haalt dat boven de X procent ligt.

Fliblit

Legacy Member
Lang geleden dat ik nog zo'n stress heb gehad. Ik kom er bijna fysiek slecht van. Binnen 15 minuten vertrekken :(

Orchidee

Legacy Member
josilirios zei:
Amai zware vakken dan, bij mij is't eentje van 15 morgen :)



Wij hebben over onze bachelorfase 18 studiepunten die je kan tolereren, je kiest zelf of je dat wil doen en de vereiste zijn dat je op dat vak minstens een 8 haalt en een jaargemiddelde haalt dat boven de X procent ligt.

Allé 15 blz, komaan! Aan 2 blz per uur blokken en tis nog minder lang dan een dagje gaan werken! Lang leve studentenleven en al :)

En ons tolereren is hetzelfde als hierboven. Ma jullie worden wel gedelibereerd hé TRD, tis ook iets :p (al is tolereren wel handiger^^)

mla

Legacy Member
kankerslecht examen, totale blackout. zelfs de oef. die ik thuis wel kon lukten niet. net besloten om te stoppen, 4j weggesmeten maarja kga ni nog eens een jaar opnieuw doen als de motivatie en interesse al 3j weg is..

stinky

Legacy Member
Jep, ge moet gwn in totaal voldoen aan de regel die bij u faculteit wordt opgelegd.

Bij ons (firw) konde bv. maximum 12 gewogen stp. ofzo laten tolereren.

josilirios

Legacy Member
mla zei:
kankerslecht examen, totale blackout. zelfs de oef. die ik thuis wel kon lukten niet. net besloten om te stoppen, 4j weggesmeten maarja kga ni nog eens een jaar opnieuw doen als de motivatie en interesse al 3j weg is..

Wow, en nu gewoon gaan werken? Of iets anders?

Saphira

Legacy Member
Hmm precies niet meer gewoon om te studeren :'). En de omstandigheden zijn dan ook optimaal om te studeren :( (weinig geslapen + warmte).

GSTT

Legacy Member
heerlijk en lang geslapen heb ik :) ben ik blij dat ik niet pinnig ben en een goed werkende airco heb aangeschaft.

Utred

Legacy Member
GSTT zei:

Hollander?:unsure:


Nog es proberen knallen maar het wordt lastig. Khad beter 3 dagen goed doorgedaan ipv een week lang elke dag een uur ongeconcentreerd voor die boeken te zitten.

Nooby4Ever

Legacy Member
Eerst herexamen is binnen :cool:
Wel zoals altijd dat ik net nadat ik buitenkom een fout find, en de oplossing ervoor ken. :sop:

coldplayke

Legacy Member
Pollens!
Heel weekend niks gedaan omdat ik bij mijn vriend zat, vandaag toch maar eens beginnen herhalen en vrijdag examen.
Ik heb het gevoel dat ik ga falen -.-''

Net de online test gedaan, ik had 13/14. Maar de test was wel simpeler dan het examen.

josilirios

Legacy Member
coldplayke zei:
Pollens!
Heel weekend niks gedaan omdat ik bij mijn vriend zat, vandaag toch maar eens beginnen herhalen en vrijdag examen.
Ik heb het gevoel dat ik ga falen -.-''

ge gaat dan ook falen, ge hebt amper 3 weken in dat vak gestoken! :naughty:

Gatsby

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Eerst herexamen is binnen :cool:
Wel zoals altijd dat ik net nadat ik buitenkom een fout find, en de oplossing ervoor ken. :sop:

Every. Freaking. Time.
Vanmorgen ook. Ik geef af, ga naar buiten en praat met mijn vriendin. Ineens, bam "shit hé, ik heb die vraag compleet verkeerd beantwoord."

En ik wil graag zeggen dat het vandaag goed gelukt is, maar vorige keer was ik zo zeker dat ik voor dit vak geslaagd was en toen kwam die 8. :angry:

NotoriousP

Legacy Member
Exorikos zei:
Hogeschool is gemakkelijk. Misschien had ik daar mijn diploma wel binnen de normale periode gehaald. :s

Dat diploma ja, niet uw huidig diploma hé.

Je had ook wat harder kunnen studeren in uw eerste jaren natuurlijk. :p

Cadiuro

Legacy Member
Slecht gevoel :( Veel geschreven, maar dat was vorige keer ook zo... en toen had ik een 1 :s Mijn oefeningen gisterenavond gingen nochans relatief goed.

Ik begin nu alweer te hopen dat het misschien toch niet zo slecht was, maar ik durf gewoon niet hopen, want das al vaak verkeerd afgelopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan