Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja no offence maar ik versta gewoon niet hoe ge 1 kunt halenCadiuro zei:3/4e van dat examen ingevuld, 1/20. Ben het gaan inkijken en de prof zei "ja hier had je nog een puntje kunnen krijgen en hier ook en hier ook, maar meer dan een 3 of een 4 was het toch niet geworden."
1/20 dus.
Edit: kvond da trouwens ni zo grappig.
. Ik heb al paar examens totaal verkloot, zelf ééntje lichte black-out maar onder de 5 geraak ik toch nie
, dus een 1 zeker al nietmla zei:bwa da zou nogal stom zijn he, tegen dan ben ik 25 jaar en dan nog eens 3 jaar studeren voor een bachelor.
Dan ben ik al bijna 29 jaar tegen dat ik ben afgestudeerd...
En na 3 jaar werken terug zonder inkomen vallen omdat je gaat studeren, volgens mij toch niet zo'n goed plan..
Er zullen nog wel andere mogelijkheden zijn buiten de mcdonalds zeker?![]()

Nooby4Ever zei:Ik had ook wisk I vandaag (in de 07)
stinky zei:Quick, ma als ge int buitenland wilt gaan werken, beperkt da wel sterk uw mogelijkheden.
Cadiuro zei:Ma ook ni iedereen is zone superstudent as gij e freaky
200M 00.07? Nice
Welk studeert gij?
Hoe droog was trouwens ook dieen assistent met zijn "10:43 + E met E > 0"
"Ja mannen, nu klopt het uur altijd e"
(dan had ik er géén
)
Zal wel wat meer op de moeilijkste oefening staan maar hoeveel juist weet ik ni 
freakykiller zei:Hoe ver zat ge in handelswetenschappen ?
Cadiuro zei:200M 00.07? Nice
Welk studeert gij?
Hoe droog was trouwens ook dieen assistent met zijn "10:43 + E met E > 0"
"Ja mannen, nu klopt het uur altijd e"

freakykiller zei:Tja no offence maar ik versta gewoon niet hoe ge 1 kunt halen. Ik heb al paar examens totaal verkloot, zelf ééntje lichte black-out maar onder de 5 geraak ik toch nie
, dus een 1 zeker al niet

mla zei:Voornamelijk 2de jaar met vakken uit het eerste en derde, maar ben ook al 2 keer van school veranderd dusja

TheRedDevils zei:Zit je in Gent? Anders wil ik wel boeken overkopen van 3dejaarsvakken![]()

Orchidee_x zei:Gohja, is toch mogelijk hoor. Ik had vorig jaar ook een 1, voor ICT. En een 2 had ik ook, voor algebra.
Cadiuro: Ge zegt voor zolang ge nog geografie doet... Is het met goeie herexamens nog te doen om verder te gaan, of is dat weinig zinvol? En stel ge verandert, heb je dan al een richting op het oog?
Nuja, ik heb me daar wel redelijk uit kunnen redden denk ik. De volgende drie vielen al bij al wel mee. Absolutisme in de 17e eeuw wist ik ongeveer, de Brabantse Revolutie ging ook wel en over Hendrik de Man wist ik alles.
Nas zei:Ik zou anders een jaar of twee/drie werken en daarna terug je studies aanvangen. Want met een ASO diploma ben je geen reet en je wil je hele leven toch niet werken in een McDonald's...





Nee, enkel de poljosilirios zei:Deed gij niet Pol&Soc?![]()
Nas zei:Ik zou anders een jaar of twee/drie werken en daarna terug je studies aanvangen. Want met een ASO diploma ben je geen reet en je wil je hele leven toch niet werken in een McDonald's...
Nas zei:Nee, enkel de pol
Dat is aan de UNIVERSITEIT van Gent
Oh, ga terug naar de homoschool.josilirios zei:Daarmee is het wel gezegd denk ik.