Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Wie later in de McDonalds werkt krijgt van mij een gratis gehoortest!

xversex

Legacy Member
TheRedDevils zei:
1 oefening goed gekunnen, andere minder... Blijft afwachten want weet niet hoe de puntenverdeling is :unsure: Zal wel wat meer op de moeilijkste oefening staan maar hoeveel juist weet ik ni :p
Nu heb ik een weekje en dan meteen 2 vakken na elkaar, Economie en Duits! Leuker om te studeren dan dit vak alleszins.

Analytisch boekhouden zeker? Mijn zus had dat vak ook vandaag, bij haar is het wel echt niet goed gelukt. Spijtige zaak, want 't is al haar 4e keer. Op al haar andere vakken haalt ze (over 't algemeen) wel goede punten. Nuja, boekhouden is over 't algemeen haar ding niet, ze denkt erover om over te schakelen naar Bestuurskunde.

cdp1193

Legacy Member
Allez, de tweede zit is gedaan voor mij.
Het examen was redelijk. De theorie ging goed. De oef waren iets moeilijker.

NSA.Rhinox

Legacy Member
Iemand een idee waar ge op de kul de aanvraagformulieren voor educatief verlof kunt terugvinden? Ze zeiden 'op de website', maar daar kom ik enkel op een brochure over EV. Heb ook al intranet aant bekijken geweest maar het ontgaat mij. Alvast dikke merci. :)

ldj

Legacy Member
Iemand die weet vanaf wanneer je officieel wordt uitgeschreven op een hogeschool? Na de herexamens wil ik mij aanmelden bij de VDAB als schoolverlater, maar vanaf wanneer kan ik dat dan doen?

Ik zit op de PHL in Hasselt.

Fliblit

Legacy Member
Beh, hoe langer ik over het examen nadenk hoe slechter mijn gevoel erover wordt.

Reflectus

Legacy Member
Pft examen vandaag (wiskunde) stak maar tegen. Op zich van moeilijkheid viel het wel mee maar om de een of andere reden kwam er nooit iets deftigs uit. Enfin, woensdag nog een examen.

Boemkool

Legacy Member
Boekhouden ging toch ook niet echt zoals verwacht :/
Theorie ging semi, oefeningen gingen vlot voor de eerste twee en dan de laatste twee waren gewoon een ramp

edraket

Legacy Member
Wat te doen:

Laatste herexamen 7 sep, ik moet nog 2 weken stage doen voor mijn 6 studiepunten.


-direct erna vertrekken, 3 weken werken en dus 1 week missen op school.
-midden oktober doet het bedrijf transport van space shuttle van LAX naar California Space Center, maar dan mis ik al een aanzienlijk deel van academiejaar. Thesisjaar en klote projecten blijkbaar tijdens 1e sem. Ik kan later vertrekken, dus niet direct na mijn herexamen, maar dan zit ik ook maar thuis niets te doen want tot op heden nog altijd geen onderwerpen toegekend.

Uiteraard wel zalig om mee te maken, maar ik twijfel.

gecko

Legacy Member
Heeft er iemand ervaring met het verkrijgen van de licentie van een programma van de KUL door middel van een SSLVPN verbinding? Ik heb alle stappen gevolgd, en dan staat er:

'When you have completed the VPN connection (please use S-number to log in to https://extranet.kuleuven.be ) you will be able to get access to the ESAComp license.'

Hoe krijg je dan toegang tot die licentie?

josilirios

Legacy Member
Morgen herexamen, barely a fuck was given. Een ding staat vast, volgend jaar liever terug 'Ik heb geen leven tijdens het jaar dus 0 herexamens' aanvinken in de pol

Utred

Legacy Member
Geen hol uitgestoken vandaag. Alleen in de voormiddag een half uurke. Morgen is de laatste dag, dus dan zal het wel lukken om wat door te doen hopelijk:unsure:

Th1x4nG

Legacy Member
josilirios zei:
Morgen herexamen, barely a fuck was given. Een ding staat vast, volgend jaar liever terug 'Ik heb geen leven tijdens het jaar dus 0 herexamens' aanvinken in de pol

Het ergst van al vind ik het feit dat ik onder het jaar geen leven heb, en toch 6 herexamens. Dat impliceert weliswaar niet dat ik in het jaar voor m'n boeken zit.

IK KRIJG HET SCHIJT VAN AL MIJN VAKKEN.

Fliblit

Legacy Member
Ik ga volgend jaar in de lessen voor de verandering eens proberen op te letten / mee te zijn. En mijn cursussen wat bijhouden. Ik heb het wat gehad met herexamens.

Th1x4nG

Legacy Member
Ja, geen idee wat ik doe... Alleszins mij niet krom zuipen elken dag en pas om 6 uur in mijn bed liggen of zo.
Soms wel dinsdag, donderdag weggegaan en dan nog es vrijdag, zaterdag... Maar nooit echt extreem zot bezig. Ook de meeste lessen aanwezig.

Moest er een vak 'internet uitlezen en series kijken' zijn, had ik wel 20/20 :unsure:

Ook gemerkt... oefeningenvakken moet ge niet in de les gaan zitten, dat heeft géén zin. En toch zat ik er zo vaak.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan