Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Joeshoe

Legacy Member
En Fliblit die dacht dat hij hier op compassie en steun mocht rekenen. :s :s :s

coldplayke

Legacy Member
Kan door de hitte zijn, iets verkeerd gegeten, een medicijn, ...

Doet me aan iets denken :sop:
Onlangs toen ik naar Vertrijk ging met de trein (zaterdag), stopten we in Aarschot vanwege een bermbrand in Wezemaal. Ik neem in Aarschot een overvolle bus richting Leuven, geeft er een meisje net naast mijn schoenen over. Ik heb me nog moeten inhouden :puke:

coldplayke

Legacy Member
En dan iedereen: 'meisje gaat het?? Moet je iets drinken, of heb je een zakdoek nodig?? Hey, gaat het??'
Ik had medelijden :p

Cadiuro

Legacy Member
coldplayke zei:
Kan door de hitte zijn, iets verkeerd gegeten, een medicijn, ...

Doet me aan iets denken :sop:
Onlangs toen ik naar Vertrijk ging met de trein (zaterdag), stopten we in Aarschot vanwege een bermbrand in Wezemaal. Ik neem in Aarschot een overvolle bus richting Leuven, geeft er een meisje net naast mijn schoenen over. Ik heb me nog moeten inhouden :puke:

WOOO WEZEMAAL

Also, lol @ jos :lol:

coldplayke

Legacy Member
Duurt het echt meer dan een uur eer een kleine bermbrand in wezemaal wordt geblust? :angry:

Exorikos

Legacy Member
Ik ben weer klaar voor een avond en nachtshift van 16 uur! Ik ben benieuwd hoever we nog gaan komen. Het doel is vervalstudies op 204 en 203 Fr nadat we vannacht de resonanties gemeten hebben. Misschien kunnen we 201 en 200 ook nog doen.

Exciting times!

josilirios

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik ben weer klaar voor een avond en nachtshift van 16 uur! Ik ben benieuwd hoever we nog gaan komen. Het doel is vervalstudies op 204 en 203 Fr nadat we vannacht de resonanties gemeten hebben. Misschien kunnen we 201 en 200 ook nog doen.

Exciting times!

Jizz In My Pants - YouTube

Fliblit

Legacy Member
Dennoman zei:
Wacht, dus een dik kwartier, twintig minuten vroeger vertrekken om op het gemakske naar het station te kunnen rijden en daar nog vijf minuten op uw trein te wachten was totaal geen optie?

Ik heb dan weer de licht onhebbelijke neiging om overal minstens vijftien minuten te vroeg aan te komen en da's ook niet ideaal, maar hoe mensen het presteren om altijd maar ergens nét op tijd aan te komen en zich dan keihard moeten haasten... ik zou niet kunnen leven op die manier.

Dat houdt het leven spannend :woohoo:

lantaarnpaal

Legacy Member
fuck dees ik begrijp geen kloten van 3 hoofdstukken (vd 12). Oefeningen lukken comme ci comme ca

Iemand

Legacy Member
Nas zei:
Ik snap niet dat iemand 4-5 jaar aan een stuk rechten zou doen. Enkel maar fucking regeltjes vanbuiten leren, ik zou het niet kunnen.

Frustratie van aan den dop :s:s:s:s

Nee, recht is veel meer, maar dat zien de meesten niet. Daardoor heeft men ook een verkeerd beeld wat recht eigenlijk is.

josilirios

Legacy Member
Exorikos zei:
I jizz right in my pants every time we're measuring and when we're on resonance it's like having sex to me.

:rofl:
Thisthreaddelivers_1.gif
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan