Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
DaTa zei:
Pfff, ik kan da economieboek ni meer zien :( (ja hij is oranje, ni bruin)

Ik leer vooral aan de hand van de slides, daar staat alles goed samengevat;)
En dat is duidelijk bruin.

114405332-economie-een-inleiding-andre-decoster.jpg

Th1x4nG

Legacy Member
[youtube]Xw2bTpyHGCE[/youtube]

Taking 19 minutes away from your precious study time

Nas

Legacy Member
Ik snap niet dat iemand 4-5 jaar aan een stuk rechten zou doen. Enkel maar fucking regeltjes vanbuiten leren, ik zou het niet kunnen.

Cadiuro

Legacy Member
Tis moeilijker dan deze voormiddag en ook ben ik mijn nagelschaartje kwijt :(

freakykiller

Legacy Member
Fliblit zei:
Slechtste ochtend ooit. Ik vertrek dus naar het station, ik fiets de ziel uit mijn lijf om daar op tijd te geraken. Ik kom toe, loop naar boven (station Roeselare heeft de perrons op het eerste verdiep) en zie dat mijn trein net zijn deuren sluit. Ik vraag aan de conducteur of ik nog meekan, hij zegt "Ei gaat sebiet vertrekn jongne" en de trein vertrekt zonder mij.

In de tussentijd zat ik ongelooflijk hard te hijgen van de inspanning. Ik voelde me wat licht worden in mijn hoofd toen mijn trein voor mijn ogen vertrok en ik kwam tot de conclusie dat ik ook ging moeten braken. Ik strompel naar beneden, ga naar de fietsenstalling en ik leun wat tegen een grote stenen zuil die het dak van het station in de lucht houdt. Tien seconden later begin ik tegen die zuil te braken.

Na mijn ontbijt achtergelaten te hebben aan het station bel ik naar mijn ma en zeg ik dat ze me moet voeren want dat ik er anders niet ga geraken. Mijn ma was nog altijd kotsmisselijk, dus heel die route naar Kortrijk heb ik met een bassin op mijn schoot gezeten tegen dat zij (of ik) nog eens moet overgeven. Dan net op tijd toegekomen, naar het examenlokaal gesprint en een middelmatig examen afgelegd.

:(
Lol schoontje, in roeselare bij de fietsen braken :'). Alsof niemand dat kan zien :lol:

Th1x4nG

Legacy Member
De Nas is te badboiiii om zich aan regels te houden :s
gewoon me mensen beginnen vechten op straat enzúaaa :s :s :s :s :s :s

Fliblit

Legacy Member
freakykiller zei:
Lol schoontje, in roeselare bij de fietsen braken :'). Alsof niemand dat kan zien :lol:

Ja, het kon me op dat moment niet veel schelen, zolang het maar niet in het station zelf was :p

Dennoman

Legacy Member
Fliblit zei:
Ik denk dat het kwam door enerzijds de inspanning (ik ben nogal diep gegaan) en anderzijds de stress toen ik mijn trein zag vertrekken en besefte dat ik mijn examen ging missen :unsure:
Wacht, dus een dik kwartier, twintig minuten vroeger vertrekken om op het gemakske naar het station te kunnen rijden en daar nog vijf minuten op uw trein te wachten was totaal geen optie?

Ik heb dan weer de licht onhebbelijke neiging om overal minstens vijftien minuten te vroeg aan te komen en da's ook niet ideaal, maar hoe mensen het presteren om altijd maar ergens nét op tijd aan te komen en zich dan keihard moeten haasten... ik zou niet kunnen leven op die manier.

Duckwhisperer

Legacy Member
Ik zorg ook altijd dat ik ergens iets vroeger ben.
Behalve op feestjes, dan kan ik nen entreé maken. :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan