Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
freakykiller zei:kermis, harde paartyyyyy
en Sysi is echt het schijtste vak ever. Formularium zou ook al iets helpen maarja NEE.
:doh:
Kan ik daar ni voor in beroep gaan? Die tests kunt ge alleen via die shitty Flash-app maken 

Fliblit zei:Er was gisteren bezoek en mijn ma heeft te veel gedronken. Ze zit al heel de ochtend te braken, ik mag met de trein gaan![]()

cdp1193 zei:
freakykiller zei:Schijt schijt schijtzever kutvak. Laatste hoofdstukken steken tegen, miljoenen eigenschappen/formulekes da ge rats van buiten moet kunnen om uw wiskunde skillz op te exploiteren en dan uw kutoplossing te hebben. Sterf Aeyels.

.
.freakykiller zei:kermis, harde paartyyyyy


Fliblit zei:Binnen een halfuur vertrekken naar het tweedeEén dag tussen twee herexamens is verschrikkelijk kut.
Er was gisteren bezoek en mijn ma heeft te veel gedronken. Ze zit al heel de ochtend te braken, ik mag met de trein gaan![]()

Subai zei:Fuck gast, why can't I study.. Possible answers anyone?
