Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

edraket

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Ge leeft maar ene keer e rakke :s:s

YOLO weetwel

tommie314 zei:
Ik versta er niets van. Kan je de verschillende opties niet eens meer gestructureerd uitleggen?

tis toch gestructureerd :s

ofwel direct vertrekken en 1 week school missen
ofwel eerst nog een 2 weken thuis blijven en dan pas vertrekken zodat ik meer school mis, maar wel het transport doe.


Matt. zei:
't Eerste! Een transport lijkt me nu ook niet zo heel erg boeiend. :unsure:

tis ne space shuttle :s:s:s:s 13 mijl over de baan
http://www.scheuerle.com/uploads/pics/Hauptbild_Modulfahrzeuge-fuer-web_01.jpg
op zo'n dingen enal, best cool.

Drew zei:
Is dat met echte raketten? :s

Samson & Gert - Wij gaan naar de maan - YouTube
tzalwel.

Th1x4nG

Legacy Member
Om de verveling te drukken kunt ge ook operationeel onderzoek in mijn plaats gaan maken Eddy. Ge zijt daar toch zo baas in, zei ge. Uiteraard wordt ge vergoed. :s

stinky

Legacy Member
Mja, da transport duurt wss pokke lang. Mss interessant voor een paar uur, ma toch ni voor nen langeren tijd :s:s.

Mastamane

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Om de verveling te drukken kunt ge ook operationeel onderzoek in mijn plaats gaan maken Eddy. Ge zijt daar toch zo baas in, zei ge. Uiteraard wordt ge vergoed. :s

Allee jong, de Roel heeft het nog zo goed uitgelegd!

Ironpole

Legacy Member
stinky zei:
Na 3 jaar zulde ook al wel gemerkt hebben dat niet elk vak het "correcte" aantal stp heeft gekregen. Dus veel zorgen zou ik mij daar niet over maken.

Het kan natuurlijk ook juist zo zijn ingedeeld, dat het 2e semester al zowizo zwaarder was :).

Dat kan ook in mijn nadeel spelen natuurlijk. Dat die 3SP vakskes van het tweede semester veel zwaarder uitvallen. Want van wat ik gehoord heb zijn er twee keuzevakkenvakken van 3 SP in het eerste semester die ook weinig werk zijn en in mijn tweede master heb ik 6 gratis studiepunten van mijn stage in het eerste semester. Dus de eerste semesters gaan precies nogal chill worden. :applause:

Orchidee_x zei:
Ik had nu 23 stp / 33 stp en dat was een serieus verschil. :p Maar dat hangt echt gewoon af welke vakken het zijn, toch? Als het eerste semester wat zwaardere vakken zijn, kan dat perfect evenveel aanvoelen imo.

Op dit moment denk ik dus dat het eerste semester nog eens extra chill gaat aanvoelen. :p In mijn tweede master eerste semester ga ik dus in feite 21 studiepunten doen, want heb 27/33 onbalans met 6 gratis studiepunten van stage in 't eerste semester. Wel handig voor de thesis natuurlijk, dat was de bedoeling.

lantaarnpaal

Legacy Member
Hoereneconomie. Als ik de antwoorden heb snap ik de oefening, maar zo zonder is het vaak ambetant om juiste antwoord te vinden :angry:

stinky

Legacy Member
Ironpole zei:
Dat kan ook in mijn nadeel spelen natuurlijk. Dat die 3SP vakskes van het tweede semester veel zwaarder uitvallen. Want van wat ik gehoord heb zijn er twee keuzevakkenvakken van 3 SP in het eerste semester die ook weinig werk zijn en in mijn tweede master heb ik 6 gratis studiepunten van mijn stage in het eerste semester. Dus de eerste semesters gaan precies nogal chill worden. :applause:

Ja, da bedoelde ik met mijn laatste opmerking. Ma nrml is zoiets nog altijd wel doenbaar ze. Gwn ff wa harder werken dan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan