Matt.
Legacy Member
edraket zei:
't Eerste! Een transport lijkt me nu ook niet zo heel erg boeiend.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
edraket zei:

Is dat met echte raketten?edraket zei:

Duckwhisperer zei:Ge leeft maar ene keer e rakke![]()
tommie314 zei:Ik versta er niets van. Kan je de verschillende opties niet eens meer gestructureerd uitleggen?

Matt. zei:'t Eerste! Een transport lijkt me nu ook niet zo heel erg boeiend.![]()



13 mijl over de baanDrew zei:Is dat met echte raketten?![]()
Th1x4nG zei:Om de verveling te drukken kunt ge ook operationeel onderzoek in mijn plaats gaan maken Eddy. Ge zijt daar toch zo baas in, zei ge. Uiteraard wordt ge vergoed.![]()
stinky zei:Na 3 jaar zulde ook al wel gemerkt hebben dat niet elk vak het "correcte" aantal stp heeft gekregen. Dus veel zorgen zou ik mij daar niet over maken.
Het kan natuurlijk ook juist zo zijn ingedeeld, dat het 2e semester al zowizo zwaarder was.
Orchidee_x zei:Ik had nu 23 stp / 33 stp en dat was een serieus verschil.Maar dat hangt echt gewoon af welke vakken het zijn, toch? Als het eerste semester wat zwaardere vakken zijn, kan dat perfect evenveel aanvoelen imo.
In mijn tweede master eerste semester ga ik dus in feite 21 studiepunten doen, want heb 27/33 onbalans met 6 gratis studiepunten van stage in 't eerste semester. Wel handig voor de thesis natuurlijk, dat was de bedoeling.Spreken jullie normaal niet alle klinkers uit als 'u'?Drew zei:Tjeu gast nie beginnen wortelen waar

Nas zei:Is dat gewoon dat karreke volgen, 13 mijl lang?

Ironpole zei:Dat kan ook in mijn nadeel spelen natuurlijk. Dat die 3SP vakskes van het tweede semester veel zwaarder uitvallen. Want van wat ik gehoord heb zijn er twee keuzevakkenvakken van 3 SP in het eerste semester die ook weinig werk zijn en in mijn tweede master heb ik 6 gratis studiepunten van mijn stage in het eerste semester. Dus de eerste semesters gaan precies nogal chill worden. :applause:
Nas zei:Spreken jullie normaal niet alle klinkers uit als 'u'?![]()
Utred zei:Waar haal je dat? Oo wordt dikwijls uu maar dat is het zo ongeveer.

Het was een mopke. Ik weet ook dat de enkel de 'o' een 'u' wordt.Utred zei:Waar haal je dat? Oo wordt dikwijls uu maar dat is het zo ongeveer.