Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is een dool?Utred zei:Maar bij bv dool blijft het een oo!
stinky zei:Dat van die herexamens klopt niet. Bij ons (firw) kon je gedelibereerd worden in 1e zit, ik ken er zo genoeg. En die buispunten zijn gewogen studiepunten, ma da wordt wel uitgelegd op de site van de UGent.
Met "wij" bedoelde ik mijn faculteit (pol & soc). Wij moeten sowieso herexamen doen.Utred zei:Zeker? Dat is bij ons niet.
Blijkbaar niet. Ik snap nu nog altijd het verschil nietNas zei:Tolereren = delibereren?
Coldplayke zegt bvb: "KUL werkt met toleranties, dus ik denk niet dat er vaak iets wordt gedelibereerd, omdat je dat zelf kan doen als je wilt". Voor mij is dat gewoon hetzelfde maar blijkbaar is dat niet zo 
De prof heeft daar helemaal niks mee te maken? Dat gebeurt gewoon automatisch. Bvb voor 9 vakken er door en één buis van 8/20, dan is dat automatisch geslaagd (zonder de studiepunten te krijgen dan). Geen idee of dat dan tolereren of delibereren is, maar de prof komt daar niet bij kijken.Fliblit zei:Sommige uniefs (Gent?) hebben geen tolerantiepunten, dus daar moet je dan hopen dat de prof je delibereert.
glashelder zei:Met "wij" bedoelde ik mijn faculteit (pol & soc). Wij moeten sowieso herexamen doen.
Blijkbaar niet. Ik snap nu nog altijd het verschil nietColdplayke zegt bvb: "KUL werkt met toleranties, dus ik denk niet dat er vaak iets wordt gedelibereerd, omdat je dat zelf kan doen als je wilt". Voor mij is dat gewoon hetzelfde maar blijkbaar is dat niet zo
De prof heeft daar helemaal niks mee te maken? Dat gebeurt gewoon automatisch. Bvb voor 9 vakken er door en één buis van 8/20, dan is dat automatisch geslaagd (zonder de studiepunten te krijgen dan). Geen idee of dat dan tolereren of delibereren is, maar de prof komt daar niet bij kijken.

Utred zei:Nen dool is echt geen duts e.

glashelder zei:De prof heeft daar helemaal niks mee te maken? Dat gebeurt gewoon automatisch. Bvb voor 9 vakken er door en één buis van 8/20, dan is dat automatisch geslaagd (zonder de studiepunten te krijgen dan). Geen idee of dat dan tolereren of delibereren is, maar de prof komt daar niet bij kijken.

J.F. zei:Dan is het verschil tussen delibereren en tolereren waarschijnlijk dat ge zelf kiest of ge dat "tolereert"/"delibereert" whatever of alsnog opnieuw doet![]()
Th1x4nG zei:Om de verveling te drukken kunt ge ook operationeel onderzoek in mijn plaats gaan maken Eddy. Ge zijt daar toch zo baas in, zei ge. Uiteraard wordt ge vergoed.![]()
stinky zei:Mja, da transport duurt wss pokke lang. Mss interessant voor een paar uur, ma toch ni voor nen langeren tijd.
Jaloezie omwille van de articulatie, ik voel het.Utred zei:Wa nen homo.