Exorikos
Legacy Member
Iemand zei:Disagreed. Liever een interessant vak met een mogelijkheid op een buis, dan een oersaai.
Ik doe wat mij interesseert, of dat nu moeilijk is of niet. :d
Word.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand zei:Disagreed. Liever een interessant vak met een mogelijkheid op een buis, dan een oersaai.
Ik doe wat mij interesseert, of dat nu moeilijk is of niet. :d
Iemand zei:Nice catch Duck
Zou niet misstaan in de heb jij een lief-topic.
En wespen zijn "vleeseters", dus beetje hesp zal er wel ingaan bij dat beest =D


reFleX.be zei:Tis niet omdat ze kleine spinnetjes eten dat ze ook nen bifi worst gaan opeten e
Vandaag examen zwaar gefaald, woensdag productietechnologie, vrijdag statistiek en maandag wiskunde.![]()

Duckwhisperer zei:Met spijt in het hart dien ik mee te delen dat Maya de wesp van ons heengegaan is.
http://i45.tinypic.com/11kgqq8.jpg
RIP Maya.
Iemand zei:Disagreed. Liever een interessant vak met een mogelijkheid op een buis, dan een oersaai.
Ik doe wat mij interesseert, of dat nu moeilijk is of niet. :d
Duckwhisperer zei:Met spijt in het hart dien ik mee te delen dat Maya de wesp van ons heengegaan is.
http://i45.tinypic.com/11kgqq8.jpg
RIP Maya.
Ik dacht dat ook eerst, maar dat zou hij toch niet over z'n hart gekregen hebben? Hij zag dat beestje zo graag...lantaarnpaal zei:die zijn poep lijkt er af gesneden te zijn. Moord!
josilirios zei:Ik dacht dat ook eerst, maar dat zou hij toch niet over z'n hart gekregen hebben? Hij zag dat beestje zo graag...
Duckwhisperer zei:Dat zou ik nooit doen, de band was te sterk.
Toen ik even weg was wou mijn kotgenoot, de goede ziel, Maya in bad stoppen.
Spijtig genoeg was ik er niet op tijd bij om hem te zeggen dat hij niet kan zwemmen...