Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Orchidee

Legacy Member
_ns_ zei:
Kan ik nu mijn campuskaart nog gebruiken?

Waarom nie? Zolang uw moederkaart nog telt en ge nog een kaartje zitten hebt dat geldig is tot nu, kun je dat gebruiken ja. Tis nie omdat het vakantie is dat het niet telt hoor. Koop desnoods een nieuw kaartje, telt toch 7 weken dus zoveel ritten ga je niet verliezen en het blijft sowieso goedkoper dan een go-pass.

_ns_

Legacy Member
Ok thx! Heb er niet te veel verstand van, want ik gebruik dat maar enkele keren op een jaar :p.

NotoriousP

Legacy Member
NotoriousP zei:
KULeuven, 10 dagen voor het examen had hij dit veranderd. Steekt tegen want het is een vak waar je mondeling nog veel kan goed maken maar als je fout zit schriftelijk, je gewoon alle punten kwijt bent. Nuja ik heb het binnen een half uur dus op hoop van zegen. :p

Mondeling had het beter gegaan denk ik maar denk wel dat ik er net door ben.

Th1x4nG

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Hoeveel kostten die boeken van frans & engels (2e jaar TEW)?
Wilt ge die van mij kopen? Letterlijk 2 keer opengedaan of zo toen ik in 't begin naar de les ging van Engels. Die van Frans zijn niet open geweest.

Ge hebt ze eigenlijk totaal ni nodig, maar als ge toch zotte dingen zou gaan doen, koop die van mij maar. :p

+ Ik meende mij te herinneren dat ge voor Engels ni zo ne krak waart, dan is da mss nog in beperkte mate handig.

Die van Engels zijn 2x20 dachtek + kopiekes en Frans is 2x7 of zo + kopiekes
Kopiekes zijn wel in geschreven natuurlijk ma das wrsl eerder een voordeel? Voor... 45 euro ipv ~70? Of overdrijf ik dan?

edit: dees ist, http://i.imgur.com/bWk2a.jpg, de kopies weet ik natuurlijk niet liggen nu, anders komt ge dat altijd ongepast tegen... nu vind ik alleen nog Zweeds en Spaans

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Die van Engels zijn 2x20 dachtek + kopiekes en Frans is 2x7 of zo + kopiekes
Kopiekes zijn wel in geschreven natuurlijk ma das wrsl eerder een voordeel? Voor... 45 euro ipv ~70? Of overdrijf ik dan?

Mastamane zei:
Ik zou ze niet kopen, nooit van mijn leven opengedaan. :sop:



Ik heb ze ook gekocht, maar ik wil ze doorverkopen aan 1ste jaars aan pakt 60% van de originele prijs, alleen ben ik die prijs vergeten :p

Chance dat ik van dat kutvak (Engels) vanaf ben btw

Cadiuro

Legacy Member
Ik ga naar de bib, want anders gaat mijne namiddag weer op geen kloten trekken

RonnoR

Legacy Member
Vanmorgen signaaltransformaties was geen succes. Ik moest maar een 6 halen en dat is nog wel gelukt denk ik. Vrijdag wiskunde of af te sluiten :s.

lantaarnpaal

Legacy Member
DaTa zei:
Allé, engels was nu toch echt enorm simpel ;).

2de jaarsengels he, 1ste jaars is schijtesimpel


Even de economist uithangen:
Ik verkoop u mijn frans+engels (boeken) voor 50 euro, nieuwprijs is 98 euro, perfecte staat etc.

Daarnaast verkoop ik ook nog het handboek van Mens&organisatie, perfecte staat (hier en daar wel iets onderstreept in potlood) - 60% van nieuwprijs


:unsure:

Matt.

Legacy Member
Eens beginnen voor vandaag, alweer 10 minuten te laat en is al een krap schema, maar goed. Start!

Orchidee

Legacy Member
Hmm jullie doen er mij aan denken dat ik ook nog enkele wiskundeboeken van dit jaar ongebruikt in mijn kast liggen heb. Kzou die misschien ook nog kunnen verkopen :unsure:

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
2e ook bruh, sorry to disappoint you :p

Maar euh, kunt ge mij nu aan iemand helpen, ofnieeej? :unsure:

dunno, eerst mijn eigen boeken proberen te verpatsen :unsure:

Ikzelf heb anders wel nog wat 2de jaarsboeken nodig (acco cursussen koop ik echter wel zelf)

Th1x4nG

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Ikzelf heb anders wel nog wat 2de jaarsboeken nodig (acco cursussen koop ik echter wel zelf)
Shoot, OO, vennootschapsboekhouden en verbintenissenrecht kan ik nog niverkopen :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan