Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu nog ne major vinden die me interesseert. Om de een of andere reden kalmeert het mij dat ik niet meer op Erasmus 'moet'.gazmask zei:Blijkt dat ik ongewild een 'vakantietaak' incorrect heb ingediend (te weinig opdrachten), terwijl ik dacht dat ik dik in orde was: buis. Morgen hoofdvak: buis. Morgen uitschrijven: check.
thecoon zei:klein omdat het 2 jaar geleden al omhoog is gegaan en ze volgens mij X aantal jaren contract tekenen

Fliblit zei:Vandaag twee keer mijn cursus gelezen, morgen examen, toch ben ik redelijk zeker dat ik ga slagen![]()


Mueske zei:Zware zever. Een limiet van 10 gig had ik 10 jaar geleden al mee gelachen. Is het makkelijk iets anders te nemen als je op kot zit, of is dat praktisch onmogelijk? Anders massaal protest organiseren aan het rectoraat..?![]()
thecoon zei:niet onmogelijk denk ik maar mijn kotnet zit in mijn huur waarom zou ik dan een dan iets nemen wat mijn geld kost

Mueske zei:Zware zever. Een limiet van 10 gig had ik 10 jaar geleden al mee gelachen. Is het makkelijk iets anders te nemen als je op kot zit, of is dat praktisch onmogelijk? Anders massaal protest organiseren aan het rectoraat..?![]()


Nas zei:De goesting om op kot te zitten is ver te zoeken. Misschien ligt het gewoon aan dit kot, maar de twee dagen dat ik hier zit steken mij beide tegen.
Heb al wel getekend voor volgend jaar, dus het zal wel moeten.
Het zal wel veranderen eens het academiejaar is begonnen. Der zit hier momenteel dan ook niemand op kot en welgeteld een maat in Gent.
![]()