lantaarnpaal zei:
Dat is gewoon samen pinten gaan kappen zeker?
Het meisje dat zich ook nog heeft ingeschreven drinkt net zoals ik niet.
Volgens mij gaat er na die dag een gigantische uitschrijving plaatsvinden bij Duits
Nee, het is de bedoeling dat we ze een beetje rondleiden door Leuven, de belangrijkste aula's laten zien, de fakbars, goedkope restaurantjes (ergo alma), ...
Volgens mij is de vakgroep van Duits de enige die zoiets organiseert bij T&L, ik was er vorig jaar ook naar toe geweest, en het was fijn dat je dan al een aantal mensen leert kennen. En vooral de onaangekondigde niveautest was heel fijn
