Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
Wij zitten met meer vrouwen dan mannen, en dat voor een ingenieursrichting. :cool: Wel een hoop lelijke draken/seuten. :sad:

Ardo

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Bij ons meer hoor.

Examen ging nog redelijk. Binnen 20 uur ofzo mijn volgende. Dat wordt een leuk dagje :love:

Allé nog iemand die economie B mag herdoen? :woohoo:

Cadiuro

Legacy Member
coldplayke zei:
Het meisje dat zich ook nog heeft ingeschreven drinkt net zoals ik niet.
Volgens mij gaat er na die dag een gigantische uitschrijving plaatsvinden bij Duits :D

Nee, het is de bedoeling dat we ze een beetje rondleiden door Leuven, de belangrijkste aula's laten zien, de fakbars, goedkope restaurantjes (ergo alma), ...
Volgens mij is de vakgroep van Duits de enige die zoiets organiseert bij T&L, ik was er vorig jaar ook naar toe geweest, en het was fijn dat je dan al een aantal mensen leert kennen. En vooral de onaangekondigde niveautest was heel fijn :unsure:

Kheb da in de lesvrije week ook gedaan met de Erasmussers die toekwamen.
Op anderhalf uur waren we rond en de rest van de avond hebben we pinten gedronken.

Note to self: NOOIT MEER PUREE NEMEN IN DEN ALMA :s:s:s:s:s Shit man, da was vuile nest. Denk "Karton maar dan minder lekker".
Gelukkig zijn er altijd gratis frietjes om dat door te spoelen. Het 'viskrokantje' (waar ze de gaye namen vandaan blijven halen, ik weet het niet. Noemt da zoals het is: ne grote fishstick. Da verkoopt beter, want daar staat 'groot' in.) was gelukkig wel lekker.

Also, leren @ ebib vandaag. Vlot wel redelijk, voormiddag was vrij ok. Hopelijk vertaalt dat zich ook naar de namiddag. Ik kom nu wel aan het moeilijke stuk van de leerstof... :s
Tis hier wel een pak aangenamer zitten dan CBA vind ik. Daar ist echt zo'ne gigantische zaal me een miljard man tegen elkaar, sni zo cool.

Cadiuro

Legacy Member
WHATTHEFOK

ik besef net da ik nooit mijn loonfiche heb ingediend voor da rondleiden van die erasmussers :s:s:s:s Dertig euro weggesmeten

Sebiet mailtje sturen om te zien of dat nog gaat :s

stinky

Legacy Member
edraket zei:
Ja, nie zo super moeilijk. Oefeningen waren gelijkaardig aan de oefenzittingen. Maar gij moet die SPSS opnieuw doen nu zeker?

Ja, kmoet blijkbaar oef kunnen maken o.b.v. uittreksels van SPSS.

Nas

Legacy Member
Als ge genoeg peper en zout over die puree smijt, is die uit de brug idd lekker
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan