stinky
Legacy Member
freakykiller zei:, maar die naam is toch ook maar raar
Precies of die een belgische en een afrikaanse moet hebben
Gohja, wou Balotelli da ook ni
.Der was inderdaad een knappe bij CW, totdak haar hoorde praten
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
freakykiller zei:, maar die naam is toch ook maar raar
Precies of die een belgische en een afrikaanse moet hebben
.
.Lorvet zei:Geef toe dat er wel enkele rare types bij ons zittenDe ***** en de 'weerman', als je weet op wie ik het heb.

edraket zei:Tzat daar wel nog een lekkere bij de CW precies![]()
stinky zei:Gohja, wou Balotelli da ook ni.
Der was inderdaad een knappe bij CW, totdak haar hoorde praten.
, hopelijk niet dezelfde want zo schoon vind ik die nu ook niefreakykiller zei:
Van Stinky weetk wie hij bedoelt maar edraket, hopelijk niet dezelfde want zo schoon vind ik die nu ook nie

edraket zei:Een blonde. Moet ver et enige wijf geweest zijn da ik gezien heb tijdens probabiliteit. Nuja, wij zijn nie veel gewoon![]()
. Blond blond of blond-bruin.. en er was op probabiliteit nog een andere blonde maar geen idee wie dat was. Misschien ook schakel zoals gij ?Nooby4Ever zei:

freakykiller zei:Er zijn er twee blonde daarom dat'k niet zeker weet. Blond blond of blond-bruin.. en er was op probabiliteit nog een andere blonde maar geen idee wie dat was. Misschien ook schakel zoals gij ?

Nee niet lelijk maar ik en anderen zijn toch overeengekomen dat als ge ze van dicht ziet dat die nu ook niet zooo super isstinky zei:Bwa, lelijk is ze toch ook ni, zeker ni voor ons richting.
Ma die blonde CW-ster had wel ne look-alike bij die schakelstudenten, kwas altijd verward.

edraket zei:Der zit een blonde bij ons ja. Ma der zat nog een andere blonde altijd relatief vooraan, just achter de schakelaarstrevers![]()
en ik zat in het midden van het auditorium (iets naar achter)freakykiller zei:Nee niet lelijk maar ik en anderen zijn toch overeengekomen dat als ge ze van dicht ziet dat die nu ook niet zooo super is![]()
.
stinky zei:Mja, meisjes van dichtbij bekijken. Daar doet deze sociaalgehandicapte burgie ni aan mee. Ik blijf wel op nen veilige afstand.
, tuurlijk
. Wat is de andere 90% van onze richting dan 
Iemand zei:Ik wil hier wa mokskes zien. Waar zitten al die pro-fappers hier???![]()
Als het u interesseert, ze is net vrijgezel volgens haren FB. Ik vind haar niet onknap iig. Wat niet wilt zeggen dat ik haar het summum van heetheid vindedraket zei:Der zit een blonde bij ons ja. Ma der zat nog een andere blonde altijd relatief vooraan, just achter de schakelaarstrevers![]()

freakykiller zei:gij, tuurlijk
. Wat is de andere 90% van onze richting dan
![]()
.Iemand zei:Waarlijk een prachtig stuk proza :
Geert Lauwers > Michèle Martin mag niet vrij komen.
ik vraag mij af waarom de politiek zo rustig is??????
hebben ze iets te verbergen????????
raar maar waar ! de minister van justisi heeft zich noch niet laten horen. en al dat geld buiten smijten om dat klooster te beschermen ?????????????? daar zit inderdaat its achter!!!!
meschien waren damalige regerings medewerkers wel klant van dat beest en haar man ? who knows?????
in het buitenland worden de belgen als natie van pedofilen afgestempelt ! ik kom er juist van ! en onze groote ministers doen alles eraan om dat feit warm te houden !!!! strange !!!!!!
Lorvet zei:Als het u interesseert, ze is net vrijgezel volgens haren FB. Ik vind haar niet onknap iig. Wat niet wilt zeggen dat ik haar het summum van heetheid vind
@stinky; ma gij zijt genen echten meer!