Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

stinky

Legacy Member
freakykiller zei:
:lol:, maar die naam is toch ook maar raar :p Precies of die een belgische en een afrikaanse moet hebben

Gohja, wou Balotelli da ook ni :).

Der was inderdaad een knappe bij CW, totdak haar hoorde praten :s.

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
Geef toe dat er wel enkele rare types bij ons zitten :p De ***** en de 'weerman', als je weet op wie ik het heb.
:p
edraket zei:
Tzat daar wel nog een lekkere bij de CW precies :unsure:

stinky zei:
Gohja, wou Balotelli da ook ni :).

Der was inderdaad een knappe bij CW, totdak haar hoorde praten :s.

Van Stinky weetk wie hij bedoelt maar edraket :unsure:, hopelijk niet dezelfde want zo schoon vind ik die nu ook nie

edraket

Legacy Member
freakykiller zei:
:p




Van Stinky weetk wie hij bedoelt maar edraket :unsure:, hopelijk niet dezelfde want zo schoon vind ik die nu ook nie


Een blonde. Moet ver et enige wijf geweest zijn da ik gezien heb tijdens probabiliteit. Nuja, wij zijn nie veel gewoon :unsure:

freakykiller

Legacy Member
edraket zei:
Een blonde. Moet ver et enige wijf geweest zijn da ik gezien heb tijdens probabiliteit. Nuja, wij zijn nie veel gewoon :unsure:

Er zijn er twee blonde daarom dat'k niet zeker weet :unsure:. Blond blond of blond-bruin.. en er was op probabiliteit nog een andere blonde maar geen idee wie dat was. Misschien ook schakel zoals gij ?

Cadiuro

Legacy Member
Nooby4Ever zei:

Ik ken ene die nu naar zijn derde jaar gaat.

Ge gaat em wel met meneer moeten aanspreken, want das volgend jaar wel uwe vice-praeses verdomme :s

Edit: @Nas: ik ken ne joost, ik zal et em is vragen.

edraket

Legacy Member
freakykiller zei:
Er zijn er twee blonde daarom dat'k niet zeker weet :unsure:. Blond blond of blond-bruin.. en er was op probabiliteit nog een andere blonde maar geen idee wie dat was. Misschien ook schakel zoals gij ?

Der zit een blonde bij ons ja. Ma der zat nog een andere blonde altijd relatief vooraan, just achter de schakelaarstrevers :unsure:

stinky

Legacy Member
Bwa, lelijk is ze toch ook ni, zeker ni voor ons richting :).

Ma die blonde CW-ster had wel ne look-alike bij die schakelstudenten, kwas altijd verward :s.

Iemand

Legacy Member
Waarlijk een prachtig stuk proza :

Geert Lauwers > Michèle Martin mag niet vrij komen.
ik vraag mij af waarom de politiek zo rustig is??????
hebben ze iets te verbergen????????
raar maar waar ! de minister van justisi heeft zich noch niet laten horen. en al dat geld buiten smijten om dat klooster te beschermen ?????????????? daar zit inderdaat its achter!!!!
meschien waren damalige regerings medewerkers wel klant van dat beest en haar man ? who knows?????
in het buitenland worden de belgen als natie van pedofilen afgestempelt ! ik kom er juist van ! en onze groote ministers doen alles eraan om dat feit warm te houden !!!! strange !!!!!!

freakykiller

Legacy Member
stinky zei:
Bwa, lelijk is ze toch ook ni, zeker ni voor ons richting :).

Ma die blonde CW-ster had wel ne look-alike bij die schakelstudenten, kwas altijd verward :s.
Nee niet lelijk maar ik en anderen zijn toch overeengekomen dat als ge ze van dicht ziet dat die nu ook niet zooo super is :unsure:
edraket zei:
Der zit een blonde bij ons ja. Ma der zat nog een andere blonde altijd relatief vooraan, just achter de schakelaarstrevers :unsure:

Gebedoeld dezelfste want de andere blonde zat links van mij :p en ik zat in het midden van het auditorium (iets naar achter)

Lospeed

Legacy Member
caffeïne :love: (ben geen koffiedrinker, dat spul doet ofwel z'n werk of het heeft een goed placebo-effect, kan me niet schelen zolang het maar werkt :p)
Had dit veel eerder moeten ontdekken...

stinky

Legacy Member
freakykiller zei:
Nee niet lelijk maar ik en anderen zijn toch overeengekomen dat als ge ze van dicht ziet dat die nu ook niet zooo super is :unsure:

Mja, meisjes van dichtbij bekijken. Daar doet deze sociaalgehandicapte burgie ni aan mee. Ik blijf wel op nen veilige afstand :).

_ns_

Legacy Member
NIEUWE NAAM VAN DE KERK . ST.PEDOFILIUS CHURCH OF THE HOLY MASSMURDERS . and in belgium is better to kill a child then to forget to pay your taxes! the punichment for not paying taxes is higher then foe child killing. wonder howe match we have to pay to feed that killing bitch whit those fucking nons

:lol:

freakykiller

Legacy Member
stinky zei:
Mja, meisjes van dichtbij bekijken. Daar doet deze sociaalgehandicapte burgie ni aan mee. Ik blijf wel op nen veilige afstand :).

gij :lol:, tuurlijk :unsure:. Wat is de andere 90% van onze richting dan :p

Lorvet

Legacy Member
edraket zei:
Der zit een blonde bij ons ja. Ma der zat nog een andere blonde altijd relatief vooraan, just achter de schakelaarstrevers :unsure:
Als het u interesseert, ze is net vrijgezel volgens haren FB. Ik vind haar niet onknap iig. Wat niet wilt zeggen dat ik haar het summum van heetheid vind :unsure:

@stinky; ma gij zijt genen echten meer!

cdp1193

Legacy Member
Iemand zei:
Waarlijk een prachtig stuk proza :

Geert Lauwers > Michèle Martin mag niet vrij komen.
ik vraag mij af waarom de politiek zo rustig is??????
hebben ze iets te verbergen????????
raar maar waar ! de minister van justisi heeft zich noch niet laten horen. en al dat geld buiten smijten om dat klooster te beschermen ?????????????? daar zit inderdaat its achter!!!!
meschien waren damalige regerings medewerkers wel klant van dat beest en haar man ? who knows?????
in het buitenland worden de belgen als natie van pedofilen afgestempelt ! ik kom er juist van ! en onze groote ministers doen alles eraan om dat feit warm te houden !!!! strange !!!!!!

Ze zouden beter het stemrecht afnemen van mensen die zo veel leestekens gebruiken.

stinky

Legacy Member
Lorvet zei:
Als het u interesseert, ze is net vrijgezel volgens haren FB. Ik vind haar niet onknap iig. Wat niet wilt zeggen dat ik haar het summum van heetheid vind :unsure:

@stinky; ma gij zijt genen echten meer!

Nee, das waar. Kga naar den dark-side van mens"wetenschappen".
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan