Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
Fuck, die facebookpagina. Ongelooflijk dat zo'n mensen bestaan. Op Engelstalige fora lees je soms "faith in humanity = lost"... Ik kom hier toch ook aardig in de buurt.

En die mensen hebben stemrecht - fuuuu

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
Als het u interesseert, ze is net vrijgezel volgens haren FB. Ik vind haar niet onknap iig. Wat niet wilt zeggen dat ik haar het summum van heetheid vind :unsure:

@stinky; ma gij zijt genen echten meer!

Is dat al lang :unsure:, is mij nooit opgevallen. Tijdens ir-project had die toch nog een relatie

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Ja, ik heb die samenvatting van glashelder gebruikt. Tevergeefs :(

Had je de eerste keer niet vooral het boek gebruikt (ipv de slides en mijn samenvatting)? Met dat boek ben je dus drie keer niks.

Maar recht is soms ook gewoon raar hoor. Een vriendin van me was vorig jaar gebuisd in eerste zit en was naar de feedback gegaan naar één van die verbetermevrouwtjes. Ze had heel veel punten verloren op één vraag. "Ja, eigenlijk was wat je zei wel juist hoor, maar 't was zo warrig opgeschreven dat ik het niet goed heb gerekend." :wtf:

freakykiller

Legacy Member
Ik draag nooit korte broeken in feite :unsure:
Heb er zelfs geen :')


edit: kzou beter stoppen met posten. Morgen al laatste examen, kzou beter zotveel oefeningen maken :sop:

edraket

Legacy Member
Lorvet zei:
Als het u interesseert, ze is net vrijgezel volgens haren FB. Ik vind haar niet onknap iig. Wat niet wilt zeggen dat ik haar het summum van heetheid vind :unsure:

@stinky; ma gij zijt genen echten meer!

Ik wil niet meer in aanraking komen met CW-vakken, probabiliteit is genoeg voor mij. :unsure:

Theorie zit er goed in, nog een keer alles herhalen dan maar!

Exorikos

Legacy Member
Ik heb net mijn rekening is gemaakt na 3 weken. In totaal 650€ uitgegeven aan bijna alleen eten. Hoe fucking duur is het leven daar niet. :/

Lorvet

Legacy Member
freakykiller zei:
Is dat al lang :unsure:, is mij nooit opgevallen. Tijdens ir-project had die toch nog een relatie

Kwam op mijn wall, moet je dan maar eens checken als u dat ook maar iets interesseert. Waarschijnlijk niet.

cdp1193

Legacy Member
Kan je eigenlijk een vrijstelling krijgen van een vak waarvoor je gedlibereerd bent?

cdp1193

Legacy Member
fffuuuuu Als ik er niet doorben mag ik volgend jaar dus 4 vakken herdoen. 1 waarvoor ik gedelibereerd zal worden en 3 waarvoor ik er mooi door ben.

Knowit2

Legacy Member
thecoon zei:
klein omdat het 2 jaar geleden al omhoog is gegaan en ze volgens mij X aantal jaren contract tekenen

Juist... en jij hebt dat contract gelezen of bij de vergaderingen daarover gezeten? :ironic:

josilirios

Legacy Member
cdp1193 zei:
fffuuuuu Als ik er niet doorben mag ik volgend jaar dus 4 vakken herdoen. 1 waarvoor ik gedelibereerd zal worden en 3 waarvoor ik er mooi door ben.

en gij gaat geneeskunde proberen? :s :s

TheRedDevils

Legacy Member
Dwaas dat er zo veel afhangt van dat vak van morgen. Als ik er niet door ben kan ik 4 vakken van het 2de niet volgen. :crazy:
Nuja, van die 9 een 10 maken moet normaal wel lukken.

cdp1193

Legacy Member
Nja 't is gewoon ambetant om een vakken te herdoen waar ik al een 15, 17 & 14 op heb gehaald te herdoen op een lager niveau :p (+ ik zou 's ochtends amper les hebben in het 1ste semester).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan