Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

freakykiller

Legacy Member
Jep, morgennamiddag examen. Subiet nog een examenke van vorige jaren maken :unsure:

Duckwhisperer

Legacy Member
Ik doe gene nachtshift.
Ik wil gewoon efkes komen stoefen da ik me ne kotgenoot ne maat van ons 5 matchen op rij online heb ingemaakt op FIFA. :cool:

In den blok zijn de simpele dingen het fijnst!

Matt.

Legacy Member
Ook nog aanwezig, nog snel het volgende hoofdstuk beginnen, maar eerst wat kersen eten. :drool:

Th1x4nG

Legacy Member
Heb ne keer alles wat op mijn maag lag gelucht bij mijn ma. Might sound ultragay mja, ze had er begrip voor en ik voel mij een stuk beter nu. :) Ik doe anders nooit mijne mond open thuis en 't was eigenlijk wel echt te veel geworden.

Ben bij Randstad gaan horen of ze mij nog voorstellen kunnen doen voor wa werk in september, ik heb ook de boeken gaan halen van ERB van een meiske om es te kijken of daar mijn interesse nu ligt.

freakykiller

Legacy Member
Ben die examenvragen maken wat beu :sop:
Kan maar maken dat hij niet met héél nieuwe shit afkomt op het examen.

Th1x4nG zei:
Heb ne keer alles wat op mijn maag lag gelucht bij mijn ma. Might sound ultragay mja, ze had er begrip voor en ik voel mij een stuk beter nu. :) Ik doe anders nooit mijne mond open thuis en 't was eigenlijk wel echt te veel geworden.

Ben bij Randstad gaan horen of ze mij nog voorstellen kunnen doen voor wa werk in september, ik heb ook de boeken gaan halen van ERB van een meiske om es te kijken of daar mijn interesse nu ligt.
En wat zei ze :unsure: ? Kan wel geloven dat uw zin efkes daalt voor erasmus (door al die voorbereiding) maar dat is normaal en hebben de meeste denk'k.

Iemand

Legacy Member
Matt. zei:
Troost u, ik ben mijn hoofdstuk niet meer begonnen. :unsure:

In mijn nest en morgen proberen op tijd op te staan! Succes nachtshift/examinees morgen.

Moet er nog 10 doen, maar ga slapen. Heb vannacht al weinig geslapen door fucked up bioritme en examen waar ik vroeg voor op moest. Ben dan sinds 18u30 beginnen leren met in totaal iets van een 3 uur pauze en heb er zo'n 60 pagina's doorgeramd. (herhaling) Moet er morgen nog 90 doen dan op een hele dag, waarvan 40 herhaling. Wordt nog knallen!

Succes iedereen morgen met examens.
@Th1x4ng, zo gay is dat niet =D Het is een oma voor iets! Good luck ;)

Th1x4nG

Legacy Member
@ freaky: Ondertussen is Erasmus geen optie meer hoor, ga 75 studiepunten hebben en mag er maar 72 hebben voor Erasmus. Maar dat kan me niet meer schelen. Fuck dat Erasmus-geschijt, ik doe later wel es een jaartje een boeiende 60 stp master aan een unief naar mijn keuze, met een helder application formke ipv 1000 kutmails naar da zuur en lelijk wijf in Leuven. Dat betekent geen compromissen maken met Leuven. Hopelijk iets kiezen da geen hoop administratieve bullshit belooft te worden, ginder een jobke zoeken 15 à 20 uur in de week en daarmee uw verblijf financieren. Tenminste een gans jaar zodat ge daar geen mensen moet achterlaten + niet alleen de winter meemaakt.

Ma goed, Erasmus had ook voordelen gehad. En ik besef dat ik het best verzuurd aan het schrijven ben... :D De bestemming die ik had, was eigenlijk een troostprijs. Er waren zo net niet te veel dingen verkeerd aan om gewoon geen moeite meer te doen. Jammer van de tijd die ik er al had ingestoken, en nu moet ik zien mijn 535 euro terug te krijgen (waarborg, eerste maand huur, semesterbijdrage)

@ Iemand: ma, niet oma :p Van de laatste categorie heb ik er geen meer

GaMe®

Legacy Member
Hoe zit het eigenlijk met het falen op een vak dat het volgende jaar niet meer bestaat? Ik twijfel voor twee programmeervakken, op al de rest geslaagd, dus zou ik die twee vakken gewoon opnieuw moeten opnemen volgend jaar. Dit waren twee vakken van telkens 4 studiepunten. Maar nu worden die volgend jaar toch wel vervangen door twee meer uitgebreide vakken van beide 6 studiepunten. Moet ik dan echt 12 sp opnemen voor eigenlijk 8 sp waarop ik gebuisd ben? :s

Ik ga sowieso de studentenbegeleider daar eens over mailen. Maar misschien iemand die ongeveer hetzelfde voorgehad heeft?

GaMe®

Legacy Member
Dat denk ik ook :lol: 't Zijn juist de twee vakken van gans de opleiding die ik het meeste haat. Daarom kan ik mij er maar niet voor inzetten, hoewel ik het zeker aan zou kunnen. En nu gaan ze die twee vakken toch wel juist uitbreiden zeker, meer lessen en de leerstof gaan ze ook uitbreiden. Zucht.

freakykiller

Legacy Member
GaMe® zei:
Dat denk ik ook :lol: 't Zijn juist de twee vakken van gans de opleiding die ik het meeste haat. Daarom kan ik mij er maar niet voor inzetten, hoewel ik het zeker aan zou kunnen. En nu gaan ze die twee vakken toch wel juist uitbreiden zeker, meer lessen en de leerstof gaan ze ook uitbreiden. Zucht.

Maken dat ge er door zijt nu he :p

freakykiller

Legacy Member
Das nog 2 uur :unsure:.

Ben het helemaal beu, kan sommige dingen wel ferm beter of 1e zit. Misschien nog ééntje vlug checken en dan wat slapen.

josilirios

Legacy Member
Pff, de platten, om 7 uur wa de grote komen uithangen da hij den enige is da ochtendshifts doet :s

freakykiller

Legacy Member
Jeja, de oefening die me in 1e zit gemold heeft nu succesvol opgelost :cool:. Zelfs niet zo moeilijk eigenlijk =/.

DUS ALS IK MORGEN BUIS MAG DE WERELD ONTPLOFFEN JO.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan