Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
josilirios zei:Waar zit TheRedDevils nu met zijnen 'ochtendshift'?![]()



Th1x4nG zei:Heb ne keer alles wat op mijn maag lag gelucht bij mijn ma.

GaMe® zei:Hoe zit het eigenlijk met het falen op een vak dat het volgende jaar niet meer bestaat? Ik twijfel voor twee programmeervakken, op al de rest geslaagd, dus zou ik die twee vakken gewoon opnieuw moeten opnemen volgend jaar. Dit waren twee vakken van telkens 4 studiepunten. Maar nu worden die volgend jaar toch wel vervangen door twee meer uitgebreide vakken van beide 6 studiepunten. Moet ik dan echt 12 sp opnemen voor eigenlijk 8 sp waarop ik gebuisd ben?
Ik ga sowieso de studentenbegeleider daar eens over mailen. Maar misschien iemand die ongeveer hetzelfde voorgehad heeft?
). Terug alle lessen moeten volgen en alles van nul af leren.
Utred zei:Als ik zie wat voor papers mijn pol&soc-vriend heeft geschreven ben ik toch blij dat ik die richting niet doe![]()
Utred zei:Voor welk vak zijt ge bezig?
Nas zei:Hoe bedoel je?

Mueske zei:Bedankt! Massaal protest aan het Telenet hoofdkantoor dan maar?![]()