Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Gothrek

Legacy Member
2e zit suckt altijd ...

Nuja, tenzij je een heel jaar kan feesten met een minimale 2e zit.

josilirios

Legacy Member
Waar zit de snowyflake eigenlijk? of had die geen tweede zit? :s

Succes iedereen met examen!

Utred

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Heb ne keer alles wat op mijn maag lag gelucht bij mijn ma.

Om 2 uur 's nachts?:unsure:

Hier ook ochtendshift, ookal moet ik nog niet eens blokken. Er heeft hier ergens iemand een radio aangezet en mijn ma is daar vies van en die vindt blijkbaar dat als zij wakker is ik ook maar wakker moet zijn.

Succes aan het examenvolk!

Orchidee

Legacy Member
Hup, ook ochtendshift hier. Korte blokdag voor mij, binnen drie uur moet ik naar mijn werk gaan. Daguitstapke op kosten van de bazen, owyeaahh :cool:

Eerst nog wa algemene chemie:s

Cadiuro

Legacy Member
GaMe® zei:
Hoe zit het eigenlijk met het falen op een vak dat het volgende jaar niet meer bestaat? Ik twijfel voor twee programmeervakken, op al de rest geslaagd, dus zou ik die twee vakken gewoon opnieuw moeten opnemen volgend jaar. Dit waren twee vakken van telkens 4 studiepunten. Maar nu worden die volgend jaar toch wel vervangen door twee meer uitgebreide vakken van beide 6 studiepunten. Moet ik dan echt 12 sp opnemen voor eigenlijk 8 sp waarop ik gebuisd ben? :s

Ik ga sowieso de studentenbegeleider daar eens over mailen. Maar misschien iemand die ongeveer hetzelfde voorgehad heeft?

Ik.

Vorig jaar:
Weer- en Klimaatkunde 4stp
Grondslagen van de Chemie 5stp
Chemie van de Natuurlijke Omgeving 4stp

Ik was uit dit lijstje enkel geslaagd op W&K.

Dit jaar is W&K 5stp geworden, Grondslagen 4 en Natuurlijke Omgeving vervangen door Milieuchemie. Veel minder extreem als bij jou dus, maar ik mis dus momenteel 1 stp (ga dus ergens een vak extra moeten opnemen) en Milieuchemie, totaal nieuw vak (en nog moeilijker ook :sop:). Terug alle lessen moeten volgen en alles van nul af leren.

Volgend jaar staan er echter veel drastischere wijzigingen op het programma, dus wie nu gebuisd is, komt in een echte shitfest terecht :p

Utred

Legacy Member
Nas zei:
Hoe bedoel je?

Dat het ongelooflijk saai is:unsure:
Hij heeft net een paper geschreven over burgerparticipatie bij de besluitvorming rond grote projecten. Daar moet hij dan honderden pagina's aan boeken en onderzoeken en nota's over lezen. Ik kan nog niet eens zijn conclusie lezen zonder de aandacht te verliezen.

Knowit2

Legacy Member
Mueske zei:
Bedankt! Massaal protest aan het Telenet hoofdkantoor dan maar? :unsure:

Dat kan, maar ik gok dat het meer effect heeft om die enquete in te vullen en/of een melding te doen bij het ICTS Servicepunt. Hoewel het misschien nutteloos kan lijken, wordt die informatie wel degelijk opgevolgd.

Misschien nog nuttig: scheldtirades hebben veel minder effect dan een korte uitleg waarom 10GByte nietmeer voldoende is.

edraket

Legacy Member
Ja lap, weeral nie op tijd uit mij bed geraakt :s:s:s:s perfect-uur-voor-nen-gin-tonic-shift represent.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan