Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_ns_ zei:Da's nu al het derde vak waar ik Kant zie. Blijft nen dikken homo![]()

edraket zei:Gin is alcohol voor echte mannen. Leer keer drinken waar.

freakykiller zei:Examen was moeilijker dan alle vorige zekl^f zekgfzegzqgfqzpfzj
ffuu kutzever. Kzal nog eens leren voor niets :doh:
Ironpole zei:Welk vak? Ken ik het?
. 't was toch heel wat anders dan vorige jaren
. Kon het nu echt wel goed: bodediagram/overgangsverschijnselen/diodes en de simpele dingen maar die diode vraag was precies wat anders dan 1e zit en vorige jaren (maar denk hem wel nog juist te hebben). Geen vermogen vraag maar wel knooppuntstuff (ook simpel) dus ja aan 8 punten geraak ik wel (als hij niet te streng is over bijkomende uitleg). Maar zijn transferfunctie was met merkwaardigproduct dat'k niet heb opgemerkt dus ik weet niet hoe hij dat zal beoordelen (ook niet meer volledig opgelost). En de overgangsverschijnselenvraag, teh fuck. Ik kon ze allemaal van vorige jaren maar er was gewoon iets raar aan =/ en maar vrij weinig van opgelost.