Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exorikos zei:Zo jammer dat in de taxfree in Geneve Chivas uitverkocht was.![]()
Matt. zei:Slechtste whisky in die prijsklasse die ik al gedronken heb anders!

Exorikos zei:In die prijsklasse? Die hebben meerdere whiskey's van 25-300€...
Ik heb een fles Glenfiddish gekocht van 15 jaar meegenomen.
fixedjosilirios zei:alles > Corona
Dikke ²ndJoeshoe zei:Whisky en bier, meer heeft ne vent ni nodig.
Nas zei:fixed
Ik snap niet dat mensen vodka + fris drinken, dat is toch gewoon een straffe cola of whatever ge derbij kapt
MrKend54l zei:Heb je hem nu gekocht of meegenomen?

lantaarnpaal zei:Jagermeister is voor homo's.
Nee, Corona is fucking flets, kamelenpis bier en Desperados is bier met een klets tequila in. Desperados is fucking lekker imojosilirios zei:Corona is toch knal tzelfde als desperados?

Nas zei:Nee, Corona is fucking flets, kamelenpis bier en Desperados is bier met een klets tequila in. Desperados is fucking lekker imo
Your World of Text![]()
Misericordiam zei:Corona is the shit en desperados ook. In desperados zit er tequila. Smaakt wa zoeter.
alles> cara,trut
Exorikos zei:
lantaarnpaal zei:Jagermeister= goede Zat/prijs ratio
cdp1193 zei:https://docs.google.com/document/d/1P-BPHpjGkGM6g1vlrAEXms_G-3jNr78Yh_r3_YpW2Iw/edit?pli=1
Kijk in deze lijst eens naar de single malts. Daarna wil je echt niets anders!

Exorikos zei:In die prijsklasse? Die hebben meerdere whiskey's van 25-300€...
Ik heb een fles Glenfiddish gekocht van 15 jaar meegenomen.
