Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exorikos zei:Chivas staat ook in de lijst. Vergeten of heb je die nog niet gedronken?

Drew zei:
Iemand zei:Voor de trance-sletjes:
Andrew Bennett Feat. Kirsty Hawkshaw - Heaven Sent [Vocal Remix] - YouTube

Drew zei:

Drew zei:Ronny
Utred zei:Glenmorangie ftw. €30 en een beetje in de colruyt. Beste whiskey die ik al gedronken heb. Momenteel aan een fles Talisker bezig, veel sterker van smaak. Ik vind het wel iets hebben.
Matt. zei:Glenmorangie, Glenlivet, Glenfiddich, Dalwhinnie, Balvenie, Aberlour, Cragganmore, Talisker: check! (Staan ook ongeveer van zeer goed naar goed, toevallig, imo.) De rest zijn idd ook courant maar nog ni gedronken.![]()
. Voor Islay's moet je natuurlijk zijn met die rooksmaak.
Verder was het wel een dagske vol leute, eten en drank dus wat wilt een mens nog meer
Mn vakantiejob is toch echt een droomvakantiejob 