Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

_ns_

Legacy Member
Pff, hier ook morgen om 9 examen en nog serieus wat werk. Ik had meer als een week tijd, toch nog verneukt. :unsure:

Matt.

Legacy Member
Allé, nog precies één week hard studeren, 2 examens en we zijn er ook weer vanaf tot januari...
Off to bed, succes nachtshift en mensen met examen!

freakykiller

Legacy Member
Jagermeister is gewoon slecht =/.

Bier en whiskey, meer dan genoeg zoals voorheen vermeld :)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Bah, sebiet mijn herexamen :p khad er dit jaar maar één. Ma kzie hiet precies toch nei echt zitten :') nog ma wa nakijken :sad:

MrKend54l

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Bah, sebiet mijn herexamen :p khad er dit jaar maar één. Ma kzie hiet precies toch nei echt zitten :') nog ma wa nakijken :sad:

Ik denk dat niemand daar echt zin in heeft :P welk vak is het misschien?

Dinsdagland

Legacy Member
Bezig aan de laatste pagina's van mijn paper. Dacht direct rond te zijn. Blijkt dat ik nog een heel ERD moet aanpassen. PFFFT

Nas

Legacy Member
Vraagje voor de aandachtigen: een maat van mij is veranderd van richting en heeft het volledige 2e semester kunnen meedoen in zijn nieuwe richting.

Nu die vakken van het eerste semester van die richting mocht hij niet in 2e zit doen, enkel in zijn 2e bachelor.

Nu, in het tweede semester van 2e bachelor is er een vak die het slagen vereist van een vak van 1e bachelor die hij in het eerste semester van 2e bachelor zou doen.

Hij zegt dat als hij slaagt voor dat vereiste vak, hij toch kan meedoen aan dat vak in het tweede semester.

Iedereen nog mee? :unsure:

Nu dit kan toch niet? Moet je niet AL je vakken opnemen in het begin van het jaar? Hij is niet geslaagd, dus hij kan dat vak niet opnemen?

Duckwhisperer

Legacy Member
Als hij in februari met zijn puntenbriefje naar de studiebegeleider gaat zal die waarschijnlijk wel zeggen dat ze een uitzondering zullen maken en er nog een vak bijplaatsen in 2e semester.
Kan dus perfect.

Orchidee

Legacy Member
Nas zei:
Vraagje voor de aandachtigen: een maat van mij is veranderd van richting en heeft het volledige 2e semester kunnen meedoen in zijn nieuwe richting.

Nu die vakken van het eerste semester van die richting mocht hij niet in 2e zit doen, enkel in zijn 2e bachelor.

Nu, in het tweede semester van 2e bachelor is er een vak die het slagen vereist van een vak van 1e bachelor die hij in het eerste semester van 2e bachelor zou doen.

Hij zegt dat als hij slaagt voor dat vereiste vak, hij toch kan meedoen aan dat vak in het tweede semester.

Iedereen nog mee? :unsure:

Nu dit kan toch niet? Moet je niet AL je vakken opnemen in het begin van het jaar? Hij is niet geslaagd, dus hij kan dat vak niet opnemen?

Voor zover ik er iets van weet, denk ik dat je maat gelijk heeft. Uiteindelijk weet ik nje hoe het aan ugent is, maar wij kunnen alleszins ons programma nog wijzigen in het tweede semester, want er zijn er nog velen die zich voor een paar vakken uitschrijven ook.

Uiteindelijk is hij toch geslaagd op dat eerstejaarsvak voor hij het tweedejaarsvak moet doen. Tis zelfs nie dat hij ze tegelijk moet doen, dus tzou me verbazen als dat nie mag.

eivlys

Legacy Member
Nas zei:
Vraagje voor de aandachtigen: een maat van mij is veranderd van richting en heeft het volledige 2e semester kunnen meedoen in zijn nieuwe richting.

Nu die vakken van het eerste semester van die richting mocht hij niet in 2e zit doen, enkel in zijn 2e bachelor.

Nu, in het tweede semester van 2e bachelor is er een vak die het slagen vereist van een vak van 1e bachelor die hij in het eerste semester van 2e bachelor zou doen.

Hij zegt dat als hij slaagt voor dat vereiste vak, hij toch kan meedoen aan dat vak in het tweede semester.

Iedereen nog mee? :unsure:

Nu dit kan toch niet? Moet je niet AL je vakken opnemen in het begin van het jaar? Hij is niet geslaagd, dus hij kan dat vak niet opnemen?

Hoi, ik ben zo aan mijn bachelor begonnen - eerst (feb) 1ste jaar 2de semester nadien in sept 1ste jaar 1ste semester en had nog volgende vakken praktijk+stage in het 2de semester , na de bekendmaking van mijn punten van 1ste semester (op alles erdoor) ben ik naar de studiebegeleidster geweest of ik vakken van het 2de jaar kon meenemen en dat was geen probleem (volgens de volgtijdelijkheid/ECTS-fiche)

coldplayke

Legacy Member
Ugh, er waren nog 2 jongens over bij Duits (in het begin van het jaar waren er bijna evenveel jongens als meisjes), nu zit er ene te zeggen dat hij toch gaat stoppen :sop:
En in het derde jaar gaat het niet beter worden, want in Kortrijk zitten er in ons jaar alleen meisjes.
Ik heb geen zin in giechel lessen :cry:

Orchidee

Legacy Member
coldplayke zei:
Ugh, er waren nog 2 jongens over bij Duits (in het begin van het jaar waren er bijna evenveel jongens als meisjes), nu zit er ene te zeggen dat hij toch gaat stoppen :sop:
En in het derde jaar gaat het niet beter worden, want in Kortrijk zitten er in ons jaar alleen meisjes.
Ik heb geen zin in giechel lessen :cry:

Je moest een jongensrichting gekozen hebben, tis veel chiller tussen jongens, minder stresskonijne, veel meer leute, vaak slimmere gasten... Echt alleen maar voordelen.

Ik zou zot worden in een richting bij alleen meisjes. :sop:

coldplayke

Legacy Member
Ik wou wel echt graag T&L doen, en dan komt het nogal sletterig over om te zeggen 'nee, ik ga een andere richting doen die ik niet graag doe omdat daar meer jongens zitten' :unsure:

Nu, bij ons zat er maar 1 slimme gast en dat is wss de enige die gaat overblijven. Er zijn er nog een paar die ik bij het herexamen atw had gezien, maar ik betwijfel dat die gaan blijven bij Duits.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan