Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand zei:3 uurkes geslapen. Heb beter gevoel dan in eerste zit. Hoe wast bij u?
Nas zei:JOS GE GAAT DAT OPLOSSEN IK VOEL HET, GE DOET NIET VOOR NIKS INDUSTRIEEL E
Exorikos zei:Het is zielig hoe weinig zin ik heb om te leren voor het enige herexamen dat ik heb...
Utred zei:KOMAAN exorikos GE KUNT HET
Nas zei:exorikos GE GAAT DAT OPLOSSEN IK VOEL HET, GE DOET NIET VOOR NIKS unif he
Tsubasa zei:Hmm, oefeningen waren veel lastiger als in 1e zit... Hoop op die 10, maar het zal nipt zijn :doh:
Matt. zei:
Kowalskii zei:Welk vak had ge?
Exorikos zei:Die autocorrect grappen waren grappig als ze iets echt aan was. Nu zijn ze gewoon belachelijk...
Bedoel je dat ze fake zijn? Dan nog zijn ze grappig!


.
.lantaarnpaal zei:

Th1x4nG zei:ook ik krijg diarree van 9gag
Exorikos zei: