Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balsaus zei:Waar vind ik de info over overschakelen van richting (KUL) ?
Ik ga van HIR naar TEW gaan maar moet nog weten wa ik hier allemaal voor moet ondernemen.
En uw vakken inschrijven zal wel mogelijk zijn nadat ge uw herexamen resultaten hebt?
lantaarnpaal zei:Ge moet van die vrijstellingspapieren invullen (econ.kuleuven.be vindt ge die ergens), den moet ge die in uw ISP aanduiden bij uw herinschrijving.
Vooral ook langsgaan op het secretariaat (van de FEB), via mail duurt alles daar pakken te lang en op het secratariaat doen ze dat direct voor u normaal gezien.
Cadiuro zei:Ik weet echt niet hoe Smolders mijn examen gaat beoordelen. Ik wist dingen wel, maar had andere dingen fout. Oefening was goed begonnen maar halverwege een beetje de mist ingegaan...
Kweet niet wat het resultaat zal zijn.
Maandag de volgende.
Kowalskii zei:Welk vak had ge?
. Mijn oefeningen waren toen echt redelijk goed. Nu waren ze veel moeilijker. Gelukkig wel geen open vragen leeg gelaten deze keer, maar nog steeds maar zo zo ingevuld.Toevallig rond 8u15 de tram gepakt richting UZ vanaf Gent-Sint Pieters?Saphira zei:1e en laatste herexamen gemaakt. Nu terug volop genieten van mijn vakantie, maar eerst kot kuisen![]()

Dinsdagland zei:Examen van deze middag was open boek en ik was daarvan niet op de hoogte.
Al een geluk dat ik mijn slides nog meehad. Man man man

Dinsdagland zei:Examen van deze middag was open boek en ik was daarvan niet op de hoogte.
Al een geluk dat ik mijn slides nog meehad. Man man man
Century zei:Ik vraag het me ook af. Theorie was eigenlijk rampzalig. Alleen die vraag met de CEC en kleimineralen wist ik volledig. Maar oefening was 'quasi perfect', dus hopen op het beste.


pepepepe zei:Morgen alweer mijn 4de , geen goed oog op aangezien ik nog ongeveer de helft moet doen.
MAAR DAN EH , AWEL DAN IST
NOG EEN WEEK !
josilirios zei:gebruik niet zoveel caps newfag, das alleen voor seniors