edraket
Legacy Member
josilirios zei:kunde ni herhalen als wij hier iets posten misschien?![]()
Just gedaan me herhalen





Nog nooit zo veel gedaan voor een vak, het moet dus lukken morgen.
Ik ga nog een wandelingetje maken en dan slapen.
8.30u examen, fuck yeah!



2 uur achter op schema van vandaag, en ik had gepland te leren tot 2h dus normaal zou ik nu moeten werken tot 4h. :') Morgen eens een wekker zetten.
). hihi... Maar tegelijk duim ik ook wel voor jullie hoor 
