Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nas zei:De helft van mijn middag verscheten aan eerste les redderscursus. Het was zelfs zonder zwemmen, die gast heeft daar gewoon anderhalf uur uitleg gegeven.
Ik was beter niet afgekomen.![]()



HahNooby4Ever zei:Ik heb de concentratiespan van een kat![]()
edraket zei:F000224 Arbeid en tewerkstelling
H001010 Inleiding bedrijfspsychologie
E078020 Milieuvriendelijk produceren
F000702 Innovatie- en technologiemanagement
iemand ervaring met deze vakken? Ik zou 2 vakken hieruit moeten kiezen, maar kweet et precies nie echt![]()
edraket zei:F000224 Arbeid en tewerkstelling
H001010 Inleiding bedrijfspsychologie
E078020 Milieuvriendelijk produceren
F000702 Innovatie- en technologiemanagement
iemand ervaring met deze vakken? Ik zou 2 vakken hieruit moeten kiezen, maar kweet et precies nie echt![]()

Tsubasa zei:UGent? Anders heb ik Arbeid en tewerkstelling gedaan. Was eigenlijk nog interessant (met momenten) en niet zo moeilijk. Had een 15 maar ik had geluk met mijn vraag. Het is namelijk mondeling bij den Eddy. Hij heeft wel een lastige stijl van ondervragen![]()
Brek zei:Makkelijker wordt het toch niet denk ik?![]()
flyingdutchman zei:Serieus.. ?
Ik wou dat just komend jaar oppakken omdat het me makkelijk leek. EW KUL hier btw.

Nooby4Ever zei:Hier zitten opvallend weinig nieuwe studenten in deze topic?![]()

Ik heb geen leven tijdens het jaar dus 0 herexamens