Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
edraket zei:
F000224 Arbeid en tewerkstelling
H001010 Inleiding bedrijfspsychologie
E078020 Milieuvriendelijk produceren
F000702 Innovatie- en technologiemanagement

iemand ervaring met deze vakken? Ik zou 2 vakken hieruit moeten kiezen, maar kweet et precies nie echt :x

Ik ga Milieuvriendelijk produceren pakken. Heb met iemand gesproken die het gevolgd heeft en het is naar 't schijnt wel gemakkelijk. De Bioingenieurs hebben dat voor 6SP waarvan de burgies dan de helft van doen. Er komt soms wat chemie in voor maar dat hebde totaal niet nodig op het examen (de burgies toch niet). Er zijn extra teksten die je moet lezen maar er valt ook veel van weg.

Ik zou uzelf ook eens ne keer inschrijven voor de vakken op Minerva, dan ziede soms cursussen of slides die erop staan. Heb mij zo al van zware kutvakken kunnen beschermen.

Matt.

Legacy Member
Besef net dat ik al 8 dagen niet buitengekomen ben, geen wonder dat ik hier de muren op loop.

stinky

Legacy Member
edraket zei:
Ik heb chemie 5 keer moeten doen in industrieel :cool:

Schermafbeelding 2012-09-01 om 17.44.30.png

Voorlopige lessenrooster 1e semester. Keuzevakken zijn dan arbeid & tewerkstelling en innovatie- en technologiemanagement.
Weinig interessant tussen de keuzelijst, eventueel ruilen met inleiding bedrijfspsychologie maar daar vind ik geen lessenrooster van.
Meeste keuzevakken van de lijst (http://www.ugent.be/ea/nl/onderwijs...rs1213/lijst_keuzevakken_ocmabs_2011-2013.pdf) zijn vakken met nog groepswerken en dergelijke bij, heb ik geen tijd voor want redelijk zware projecten nog in 1e sem.

Ge moogt ook andere vakken pakken. Mss eens interessant om dan nog wat meer rond te kijken. Mss kunde da 2e jaars bio-prutsvak oppakken...

Of zie ik hier iets over het hoofd?

edraket

Legacy Member
Ironpole zei:
Ik ga Milieuvriendelijk produceren pakken. Heb met iemand gesproken die het gevolgd heeft en het is naar 't schijnt wel gemakkelijk. De Bioingenieurs hebben dat voor 6SP waarvan de burgies dan de helft van doen. Er komt soms wat chemie in voor maar dat hebde totaal niet nodig op het examen (de burgies toch niet). Er zijn extra teksten die je moet lezen maar er valt ook veel van weg.

Ik zou uzelf ook eens ne keer inschrijven voor de vakken op Minerva, dan ziede soms cursussen of slides die erop staan. Heb mij zo al van zware kutvakken kunnen beschermen.

Die slides :rofl: Zou het nodig zijn om naar de les te gaan? Want al die keuzevakken overlappen bijna met mijn normale vakken.



stinky zei:
Ge moogt ook andere vakken pakken. Mss eens interessant om dan nog wat meer rond te kijken. Mss kunde da 2e jaars bio-prutsvak oppakken...

Of zie ik hier iets over het hoofd?

Nja, technische vakken van andere richtingen, da zullen dan eerder dingen zijn als beton enzo denkek. Er had iemand gemailed voor een ander keuzevak da echt wel bij bedrijfskunde aansloot te mogen doen en blijkbaar waren wij volledig gelimiteerd aan die lijst :/

Ik wil gewoon vakken zonder extra werk, examen afleggen en klaar.

TheRedDevils

Legacy Member
fak ik ben moe
tis ier kermis en de muziek staat superluid dus kzal ni meteen in slaap vallen vrees ik, ook al ben ik supermoe :s:s:s:s

Matt.

Legacy Member
Gelukkig wat vooruitgang kunnen boeken het afgelopen uur, nog een uurke of twee proberen studeren...

Misericordiam

Legacy Member
pepepepe zei:
ik zeg dan ook wat ik wil ja

En willen geaccepteerd worden door mensen die stoefen met hun registratiedatum, zo hopeloos ben ik nog niet.

Tja, mensen die geneigd zijn om dingen te letterlijk te nemen, maken dan ook weinig kans...

Joeshoe

Legacy Member
Sinds wanneer zijn we hier zo tolerant tegenover nieuwelingen? Ik had toch verwacht dat de 9lives knokploeg al was opgetrommeld. :s :s :s

TripCo

Legacy Member
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, ik ben een nieuweling. Kben wel niet echt een nieuwe student, kweetnie als dat dan telt :s :s :s :s :s

@Edraket: Ik doe psychologie, die cursus inleiding bedrijfspsychologie = rete saai en nutteloos! Niet kiezen.

Maar misschien ben je meer met een objectief beeld van het vak. De cursus behandelt de belangrijkste onderdelen van de bedrijfpsycho (I&O psychologie, consumentenpsychologie, de werkomgeving etc..) zonder ergens dieper op in te gaan. Ik weet natuurlijk niet wat je studies zijn, maar ik betwijfel of het een meerwaarde zal zijn. Kben zelf amper naar de les geweest, maar de prof doet wel zijn best om het boeiend te maken. De leerstof is niet moeilijk, maar tis echt een klote examen.

Th1x4nG

Legacy Member
Jawel Matt!!!!!!

GODVERDOMME E ik kom tot de vaststelling dat ik geen fuck meer weet van in juni... 8 komaan :s Dees is echt zo'n easy 15+ vak

Iemand

Legacy Member
Tis triest! Ben er zelf sinds vrijdag van af. Desondanks, kop op Matt! Wanneer het laatste?

Matt.

Legacy Member
Merci.
Vrijdag, maar eerst focus op dat van maandag, als ik zou kunnen tekenen om op dat van maandag geslaagd te zijn en dat van vrijdag niet, ik zou niet lang moeten nadenken.

Cadiuro

Legacy Member
Als ik vandaag deftig geleerd had, zou ik nu supercontent in slaap vallen.

Das ni het geval, maar kheb wel de Doctor gezien, dus kga toch content in slaap vallen :p
Morgen wel vroeg opstaan en hard werken, schade inhalen :(

Misericordiam

Legacy Member
TripCo zei:
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, ik ben een nieuweling. Kben wel niet echt een nieuwe student, kweetnie als dat dan telt :s :s :s :s :s

Ge gaat kruipen, bitch

Wees daar maar zeker van


:evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan