Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Khoop dat we nog extra punten krijgen of, dat die oef op minder punten zal staan. Als ik er niet door ben kan ik gelukkig tolereren.
Wel erg als ge dat volgend jaar moet herdoen, dan moet ge op beide delen erdoor zijn, ipv cumulatief erdoor :x
lol khad precies veel chance me mijn 9,57/20 en 0,67/6 op programmeren :D
3/6 op dat programmeren, mag er niet aan denken :') vuil vak

Nuja disclaimer: ook wel gewoon niet naar gekeken, wel tevergeefs in die werkcolleges gezeten en mijn Facebook gecheckt, geweten sussen en zo :unsure:

Orchidee

Legacy Member
Algemene chemie, you are so boring! :puke:
Wetende dat dit eigenlijk ook ongeveer de vierde keer is dat ik dat afleg... Tis zo basic dat het mij de ballen interesseert :s

edraket

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Algemene chemie, you are so boring! :puke:
Wetende dat dit eigenlijk ook ongeveer de vierde keer is dat ik dat afleg... Tis zo basic dat het mij de ballen interesseert :s

Ik heb chemie 5 keer moeten doen in industrieel :cool:

Schermafbeelding 2012-09-01 om 17.44.30.png

Voorlopige lessenrooster 1e semester. Keuzevakken zijn dan arbeid & tewerkstelling en innovatie- en technologiemanagement.
Weinig interessant tussen de keuzelijst, eventueel ruilen met inleiding bedrijfspsychologie maar daar vind ik geen lessenrooster van.
Meeste keuzevakken van de lijst (http://www.ugent.be/ea/nl/onderwijs...rs1213/lijst_keuzevakken_ocmabs_2011-2013.pdf) zijn vakken met nog groepswerken en dergelijke bij, heb ik geen tijd voor want redelijk zware projecten nog in 1e sem.

pepepepe

Legacy Member
Th1x4nG zei:
hehe ja, helaas waren de kleinste stapkes wel 0,1 of dan ineens 0,33... dus veel ruimte was er niet bij :D

:p

Ik ben in eerste zit gebuisd met 9.37 of iets in die trant , echt om gek van te worden als je die cursus dan opnieuw aan het studeren bent.:doh:

Orchidee

Legacy Member
edraket zei:
Ik heb chemie 5 keer moeten doen in industrieel :cool:.

Ik weet het, ge hebt me dat vorig jaar es verteld in pm :p
Op zich vond ik chemie daar nie zo moeilijk; het stuk waar ik nu mee sukkel is een stuk dat niet gegeven wordt in't industrieel. Ge hebt dus nog chance gehad :p

Ik haat die vent van vorig jaar ook zo hard. Die heeft me heel gedemotiveerd toen ik in het eerste semester mn examen ging inkijken. In het tweede semester deed ik echt moeite om vragen te stellen. Heb dan ook es vanalles naar mb oren gevangen dat ik heel mis was bij die oefening terwijl ik beweerde van niet. Uiteindelijk ben ik naar het monitoraat geweest met dezelfde vraag en had alles daar uitgelegd wat er was gebeurd. En op het monitoraat hebben ze mij gelijk gegeven, ik had het juist voor. En ik ben ene die begrip heb voor docenten, ze kunnen ook eens missen, maar dan zo arrogant doen tegen mij en mij vanalles verwijten.... Nee dan kon ik z'n fout niet relativeren.

Hopelijk heb ik hem niet meer als ik terug schakel.

Lospeed

Legacy Member
pepepepe zei:
:p

Ik ben in eerste zit gebuisd met 9.37 of iets in die trant , echt om gek van te worden als je die cursus dan opnieuw aan het studeren bent.:doh:

3 keer 9 hier, zelfde gevoel. :sop:
Wel gevaarlijk omdat ik de neiging heb om dan veel vlugger over bepaalde dingen te gaan omdat het tijdens het lezen/leren van de cursus zo logisch lijkt met als gevolg dat ik het minder grondig ken dan de vorige keer.

Nu beginnen aan een kleine studie-marathon van 4-5u. Als ik het haal mag ik van mezelf eventjes de sfeer gaan opsnuiven op een fuif hier in de buurt, anders niet. :unsure:

edraket

Legacy Member
Bekos zei:
En de nieuwelingen die hier wel geraken zijn dan nog eens rete irritant :s:s:s:s

Kdacht da gij niemeer in dezen thread ging komen :s:s:s:s:s

tis voor mensen me 2de zit hier !!

Iemand

Legacy Member
Diene pepe kan zeggen wat hij wil, geaccepteerd worden op deze manier zal wel niet lukken. :s:s

pepepepe

Legacy Member
ik zeg dan ook wat ik wil ja

En willen geaccepteerd worden door mensen die stoefen met hun registratiedatum, zo hopeloos ben ik nog niet.

Cadiuro

Legacy Member
Opscheppen met uw registratiedatum is te mainstream, pepepepe doet daar ni aan mee
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan