Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En der zat ne kleine bij van 15 jaar, zelfde lot 
TripCo zei:YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, ik ben een nieuweling. Kben wel niet echt een nieuwe student, kweetnie als dat dan telt![]()
![]()
![]()
![]()
@Edraket: Ik doe psychologie, die cursus inleiding bedrijfspsychologie = rete saai en nutteloos! Niet kiezen.
Maar misschien ben je meer met een objectief beeld van het vak. De cursus behandelt de belangrijkste onderdelen van de bedrijfpsycho (I&O psychologie, consumentenpsychologie, de werkomgeving etc..) zonder ergens dieper op in te gaan. Ik weet natuurlijk niet wat je studies zijn, maar ik betwijfel of het een meerwaarde zal zijn. Kben zelf amper naar de les geweest, maar de prof doet wel zijn best om het boeiend te maken. De leerstof is niet moeilijk, maar tis echt een klote examen.

Tsubasa zei:Morgen gedaan. Laatste dag syndroom, geen zin om na te kijken, terwijl als ik vandaag echt goed mijn best doe, ik wel een kans maak.
Nas zei:Ik zit wat achter op schema![]()
Zal serieus mogen doordoen vandaag
Utred, heb jij geen T&L gedaan? Hogeschool is maar met een o![]()





Nas zei:Gij zit toch ook nog maar in uw eerste bachelor?![]()

TripCo zei:YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, ik ben een nieuweling. Kben wel niet echt een nieuwe student, kweetnie als dat dan telt![]()
![]()
![]()
![]()
@Edraket: Ik doe psychologie, die cursus inleiding bedrijfspsychologie = rete saai en nutteloos! Niet kiezen.
Maar misschien ben je meer met een objectief beeld van het vak. De cursus behandelt de belangrijkste onderdelen van de bedrijfpsycho (I&O psychologie, consumentenpsychologie, de werkomgeving etc..) zonder ergens dieper op in te gaan. Ik weet natuurlijk niet wat je studies zijn, maar ik betwijfel of het een meerwaarde zal zijn. Kben zelf amper naar de les geweest, maar de prof doet wel zijn best om het boeiend te maken. De leerstof is niet moeilijk, maar tis echt een klote examen.







Ja, overdreven makkelijk. Het is dan ook geen echte wetenschapedraket zei:Ok, dan valt dan ook al van de lijst, vak valt blijkbaar ook in 2de semester. Ik wil simpele vakken
ale, psychologie-moeilijk is nog altijd makkelijk waarschijnlijk![]()
. Ik doe theoretisch en experimentele, geen kattepis hoor vriend
