cdp1193
Legacy Member
J.F. zei:ik wil echt nie.
²nd, chance dat ik dinsdag vrijaf heb.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
J.F. zei:ik wil echt nie.
Zo die ik het al 3 jaar, works for meAddertand zei:Ugh, geen zin in nieuw academiejaar. Het enigste wat ik wil is naar de les gaan en erna direct weer naar huis. Vorig jaar bleef ik veel te lang plakken in Gent. Ik wil ook niemand nieuw leren kennen, heb al genoeg vrienden hier. Tenzij er morgen misschien een mooie griet naast mij komt zitten in het auditorium.

Joeshoe zei:Ik moet morgen mijn eerste les geven. Gedaan met slapen tijdens de les.ad:
Of misschien niet, niemand heeft iets gezegd over de kwaliteit die mijn les moet hebben.![]()
kil911ler zei:We zijn net begonnen en je begint al over examenroosters?![]()
kil911ler zei:We zijn net begonnen en je begint al over examenroosters?![]()

E.Lendil zei:Had vandaag mijn eerste "les" BMW... en ik heb twee uur lang met een gruwelijk gevoel gezeten: ik haatte het, echt intens haten. Het was wel herhalings-leerstof dus misschien valt de rest van de week nog mee... maar afijn, wanneer kun je eigenlijk echt weten dat je verkeerd gekozen hebt? (telt je eerste dag alle lessen haten + je kapot vervelen?)
glashelder zei:Na 15 minuten: "En wat vinden jullie daar zelf van? Bespreek in groepjes en aan het eind van de les vergelijken we meningen."
Werkt voor sommige van mijn proffen![]()

spykie zei:De prof die je had nu, is ook om te haten! Het bio gedeelte is leuker ...


E.Lendil zei:Ik voel me ... bekeken
Ga het ZEKER nog enkele weken de kans geven, en anders overweeg ik echt wel een overstap... aangezien ik echt niet het type mens ben om een richting te doen die ik niet zie zitten![]()

spykie zei:Haha, sorry, maar ik had je al eens info over BMW gegeven in je topic, vandaar![]()