Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

Bananarama

Legacy Member
Burrid zei:
Vraagje. Mijn vriendin moet 1 vak meenemen naar dit academiejaar. Ze is zonet bij de professor op feedback geweest en die vertelde haar dat hij eigenlijk een punt meer kon gegeven hebben, maar hij dit niet meer zal/wil doen. Met dat punt extra zou ze door het vak zijn. Is hier nog iets aan te doen?

Hardly. Tenzij je echt zwart op wit kunt aantonen dat ze dat punt verdiende (bv prof die rekenfoutje heeft gemaakt), maar de kans is groot dat het om een open vraag gaat en dan is het dus volledig aan de prof om te bepalen wat hij doet met dat ene puntje.

Foxiie

Legacy Member
Heb vandaag in een les gezeten, en ik twijfel om een vrijstelling ervoor aan te vragen. Het zijn dingen die ik al gezien heb, enkel is dit nu in het Engels terwijl ik dat in het Nederlands heb gezien (metaforen, frames, discoursanalyse etc). Ik vraag me wel af of ze dat zullen accepteren... Hopelijk wel want die dingen heb ik vorig jaar al mogen blokken etc...

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Foxiie

Legacy Member
Burrid zei:
Vraagje. Mijn vriendin moet 1 vak meenemen naar dit academiejaar. Ze is zonet bij de professor op feedback geweest en die vertelde haar dat hij eigenlijk een punt meer kon gegeven hebben, maar hij dit niet meer zal/wil doen. Met dat punt extra zou ze door het vak zijn. Is hier nog iets aan te doen?

As Bananarama says, het is niet eens jouw woord tegen het zijne... Jij moet het tegendeel kunnen bewijzen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Bananarama

Legacy Member
Foxiie zei:
Heb vandaag in een les gezeten, en ik twijfel om een vrijstelling ervoor aan te vragen. Het zijn dingen die ik al gezien heb, enkel is dit nu in het Engels terwijl ik dat in het Nederlands heb gezien (metaforen, frames, discoursanalyse etc). Ik vraag me wel af of ze dat zullen accepteren... Hopelijk wel want die dingen heb ik vorig jaar al mogen blokken etc...

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Gewoon doen, je hebt niets te verliezen :)

coldplayke

Legacy Member
Waarom krijgt mijn jaar altijd voor bijna elk vak extra stof t.o.v. het jaar ervoor -_-

kil911ler

Legacy Member
cdp1193 zei:
Ik ga er vooral naartoe omdat de meeste van m'n vrienden die in een andere richting zitten of naar een andere universiteit gaan, er ook zullen zijn. Als ge tijdens het jaar afspreekt, is het wat lastiger om ze allemaal te doen afzakken naar Gent. :)

Same. Kickoff is een ideale gelegenheid om nog es deftig af te spreken. Zeker met mensen die je tijdens de zomervakantie niet meer gezien hebt ^^

Fighting Hobbit

Legacy Member
Burrid zei:
Vraagje. Mijn vriendin moet 1 vak meenemen naar dit academiejaar. Ze is zonet bij de professor op feedback geweest en die vertelde haar dat hij eigenlijk een punt meer kon gegeven hebben, maar hij dit niet meer zal/wil doen. Met dat punt extra zou ze door het vak zijn. Is hier nog iets aan te doen?

In principe zou je een klacht kunnen indienen, dan is het aan de prof om te staven waarom hij dat ene extra punt niet gegeven heeft. Ik vrees echter dat de termijn waarbinnen je beroep kan aantekenen tegen je resultaten al even voorbij is.

J.F.

Legacy Member
Kiezen uit een lijst van masterproefonderwerpen die mij echt maar matig interesseren :(

Foxiie

Legacy Member
J.F. zei:
Kiezen uit een lijst van masterproefonderwerpen die mij echt maar matig interesseren :(

Idem! Maar 1 onderwerp interesseerde mij en das van een populaire prof die max 2 studenten begeleidt van de 100...
En we moeten ook een top 5 maken...

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

J.F.

Legacy Member
Inderdaad! Je ziet echt welke onderwerpen populair zijn en welke totaal niet... En zo zelf een onderwerp verzinnen, allemaal goed en wel, mr ik zou écht niet weten wat=P

Infineon

Legacy Member
Als je solliciteert voor een stage, hoe lang mag je ongeveer wachten om zelf terug contact op te nemen?

edraket

Legacy Member
Na ongeveer twee weken zou ik eens terugbellen, heb ik ook bij mijn sollicitatie gedaan voor mijn eerste gesprek.

J.F.

Legacy Member
Goed om te weten. Ben vorige week gaan solliciteren en ze zeiden dat ze mij "volgende week" zouden terugmailen en dat ik geen schrik moest hebben, maar ik heb nog altijd geen mail :( mss neem ik die week gewoon iets te letterlijk :p

Infineon

Legacy Member
Dank.
voor mezelf lijkt zo'n week ook al lang, maar wil hen natuurlijk niet opjagen

Kerelke

Legacy Member
Iemand een idee hoelang een kul adres blijft bestaan nadat je afgestudeerd bent?

coldplayke

Legacy Member
Hmpf, een niet zo denderend examenrooster dit jaar :( Allé, het eerste semester toch niet, van het tweede semester ben ik nog wel tevreden.

Silks

Legacy Member
Eerste week les voorbij, en ben supercontent! Ik doe het echt graag, alles lijkt interessant.. Of is dat een typisch eerste week-gevoel? Ik hoop van niet!

s0123986

Legacy Member
Silks zei:
Eerste week les voorbij, en ben supercontent! Ik doe het echt graag, alles lijkt interessant.. Of is dat een typisch eerste week-gevoel? Ik hoop van niet!

Ik weet nu toch al van een paar vakken dat ik er binnen enkele weken een bloedhekel aan zal hebben :) Ik zit nu wel al in mijn derde jaar, dus het nieuwe is er ook al wat af.

lantaarnpaal

Legacy Member
Silks zei:
Eerste week les voorbij, en ben supercontent! Ik doe het echt graag, alles lijkt interessant.. Of is dat een typisch eerste week-gevoel? Ik hoop van niet!

ik ben 60% van mijn vakken al beu :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan