Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom jongens en meisjes, rangschik dan ook nog eens alle universiteits- en hogeschoolrichtingen volgens moeilijkheidsgraad. Het is lang geleden en dan krijgen we eindelijk een eenduidig antwoord.Hot lead zei:Ja alsde van uw elite ASO komt klopt dat.
tso = 3-4 tijden
bso = 1 tijd
heb er gisteren bovenop die van tso nog 4 tijden geoefend met zelfstudie dus 't is al iets.
J.F. zei:Ja en dan nog hé, hoelang duurt het voor je die tijden geleerd hebt? =/ Als je zo'n richting als office management gaat doen veronderstel ik toch dat ge iet of wat taalgevoel hebt. Ja no offence, maar als dat al het moeilijkste is wat ge moet leren is het inderdaad geen al te moeilijke richting. Dat heeft toch niks te maken met elitair, dat is gewoon een vaststelling waar, geloof ik, de meeste studenten wel mee akkoord zullen gaan.
cdp1193 zei:Er zit bijna 400 man in het eerste jaar geneeskunde (GIT'ers inbegrepen). wtf![]()
cdp1193 zei:Er zit bijna 400 man in het eerste jaar geneeskunde (GIT'ers inbegrepen). wtf![]()

cdp1193 zei:Er zit bijna 400 man in het eerste jaar geneeskunde (GIT'ers inbegrepen). wtf![]()

thecoon zei:hoeveel waren het de andere jaren
Lospeed zei:Dat is toch met een vast aantal? Misschien zitten er minder op de andere universiteiten ofzo?
Ofwel zijn er immens veel GIT'ers.![]()
. 't Klopt wel dat er dit jaar meer GIT'ers zijn maar dat verklaart de stijging niet volledig.Elosopardo zei:Geneeskunde is dan ook een ubercoole richting![]()
.Misschien zit er dit jaar procentueel gezien een groter deel in Gent, dat bedoelde ik.cdp1193 zei:...
Van een vast aantal heb ik nog niet gehoord. 't Klopt wel dat er dit jaar meer GIT'ers zijn maar dat verklaart de stijging niet volledig.
...

