Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



glashelder zei:Dus kom op mensen, schiet eens in gang, doé eens wat![]()


Maar we hebben al een eerste deadlineLolplayer zei:Het academiejaar is nog maar pas begonnen![]()

Lolplayer zei:ISP lukt niet
Het individueel examenrooster is niet volledig
Stoeme kul
glashelder zei:Het andere groepswerk... We zijn met ácht. Dat is echt veel. Ik gok dat dat groepswerk dus wel wat ingewikkelder wordt.

Bananarama zei:Tell me about it. Ik heb zo een groepswerk gehad waar we met 7 voor waren. Drie daarvan bleken echt te achterlijk voor woorden te zijn, letten nooit op, hielden in feite de hele groep alleen maar op, je kent het wel. Met die mensen dus drie weken moeten samenwerken. Drie. weken. Waarvan twee weken dus zonder overdrijven van 8u 's morgens tot 23 uur 's avonds met een constante opeenvolging van deadlines, want het was een crisissimulatie en je moest soms dus binnen het uur iets deftigs naar de proffen kunnen doorsturen.
Man, man, man, ruzies dat wij gehad hebben, en echt zodanig erg dat ik nog altijd verbaasd ben over mijn zelfbeheersing. Zo konden ze het bv absoluut niet verdragen dat ik graag eerst de dt-fouten uit hun teksten haalde voor we ze doorstuurden (élke keer stonden er wel een aantal in). Het is dat het een éénjarige master was en ik dus geen zin had om te bissen (veel van het resultaat hing af van peer-evaluatie), want anders hadden er een paar echt een bitchslap gekregen die hun ogen uit hun kassen had doen floepen.![]()
Lolplayer zei:ISP lukt niet
Het individueel examenrooster is niet volledig
Stoeme kul
Foxiie zei:Bedrijfscommunicatie @ KUL?
J.F. zei:Ik had dat ook, bij mij was dat omdat ik mijn examenmomenten niet had aangeduid! Je moet in je IER overal 'examenmoment kiezen' aanduiden bij elk examen, ook al is er maar één moment. Zodat elk vakje groen is en dan opslaan en dan uw ISP pas doorsturen... Heeft bij mij geholpen!

coldplayke zei:Ik denk dat je paars bedoelt ipv groen![]()
de kleur die het vakje krijgt als uw examen gekozen is in ieder geval!SinDweller zei:Curriculum nog steeds niet goedgekeurd, 't steekt tegen..

Bananarama zei:
