Het was een kleine aula en ik kon niet gewoon opstaan en ergens anders gaan zitten want langs 2 kanten zat er nog 4-5 man naast mij. Zelfs als dat niet het geval was had ik het nog niet gedaan, gewoon omdat ik geen zin heb om op die manier op te vallen of 'aandacht' te krijgen. Ik heb al sinds de lagere school genoeg ervaring met zulke mensen gehad dat ik ondertussen wel weet dat het vaak beter is gewoon te negeren, zeker in situaties waar je je niet heel kwaad kan maken.
Ik heb trouwens wel karakter, maar niet op die manier. Het is niet omdat ik niet het type ben dat anderen snel gaat confronteren met zo'n zaken dat ik geen karakter heb. En zoveel woorden wou ik er eigenlijk niet eens aan vuil maken, ik wou gewoon hier eens komen ventileren