Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

Joeshoe

Legacy Member
Stonden die daar ooit dan? :s :s


De schakels bij ons waren eigenlijk niet te onderscheiden van de reguliere studenten. Zal ook een beetje van de richting en de (heague)school afhangen.

Nu, de schakels (IW) waar ik nu les aan geef zijn wel een ander paar mouwen. Ik moet oppassen wat ik zeg want wie weet leest hier iemand mee :unsure:, maar die mannen geven mij niet de indruk van ingenieurswaardig te zijn, daarmee bedoel ik: veel te lang zitten knoeien met de simpelste oefeningen en simpele verbanden niet kunnen leggen zonder het te moeten voorkauwen. Een iemand zat er al voor de derde keer, terwijl ik gewoon een simpel inleidend vakje moet geven dat ze bij de regulieren in het eerste of tweede jaar zien. :/

Ze zijn gelukkig niet allemaal zo, zitten er een paar bij die wel hun best doen en mee zijn, maar da's denk ik maar 1/3 van de groep. Ik hoop dat de rest gewoon nog uit vakantiestemming moet komen, want anders ga ik daar nog op zitten vloeken. Een vak geven aan studenten die er absoluut de ballen van (willen) snappen zuigt diezelfde ballen.

GemaneDude

Legacy Member
Jamaar als er geen talen waren dan konden gelle nog ni eens met elkaar communiceren :s

dus talen komt eerst

lantaarnpaal

Legacy Member
GemaneDude zei:
Jamaar als er geen talen waren dan konden gelle nog ni eens met elkaar communiceren :s

dus talen komt eerst

>imblying dat jullie effectief vreemde talen leren spreken op unief.

Iemand

Legacy Member
Joeshoe zei:
Stonden die daar ooit dan? :s :s


De schakels bij ons waren eigenlijk niet te onderscheiden van de reguliere studenten. Zal ook een beetje van de richting en de (heague)school afhangen.

Nu, de schakels (IW) waar ik nu les aan geef zijn wel een ander paar mouwen. Ik moet oppassen wat ik zeg want wie weet leest hier iemand mee :unsure:, maar die mannen geven mij niet de indruk van ingenieurswaardig te zijn, daarmee bedoel ik: veel te lang zitten knoeien met de simpelste oefeningen en simpele verbanden niet kunnen leggen zonder het te moeten voorkauwen. Een iemand zat er al voor de derde keer, terwijl ik gewoon een simpel inleidend vakje moet geven dat ze bij de regulieren in het eerste of tweede jaar zien. :/

Ze zijn gelukkig niet allemaal zo, zitten er een paar bij die wel hun best doen en mee zijn, maar da's denk ik maar 1/3 van de groep. Ik hoop dat de rest gewoon nog uit vakantiestemming moet komen, want anders ga ik daar nog op zitten vloeken. Een vak geven aan studenten die er absoluut de ballen van (willen) snappen zuigt diezelfde ballen.

Die???? :S :s:s:s

Rechten aan de top ole ole.

t0tec

Legacy Member
Vraagje: Vriend van mij wilt veranderen (hij doet Schakelprogramma op KAHO) naar UGent (naar Schakel Informatica): Bij wie ben jaar best mee terecht? studtietrajectbegeleider van de opleiding daarover aanspreken?

Laattijdige inschrijving ? Universiteit Gent
Ik weet dat decaan da nog zou moeten goedkeuren. Vraag is of hij alles zou mogen volgen van vakken?

Iemand ervaringen hier mee?

Dionysus

Legacy Member
Lolplayer zei:
Lols

Omdat te geloven moet je toch al wel meer dan één lijntje gesnoven hebben.

Eigenlijk niet hoor.

En economen worden hier als nuttig vermeld maar het enige wat die doen is om de zoveel jaar eens een crisis veroorzaken.

Vincort

Legacy Member
Dionysus zei:
Eigenlijk niet hoor.

En economen worden hier als nuttig vermeld maar het enige wat die doen is om de zoveel jaar eens een crisis veroorzaken.

Gaast ga ergens anders trollen. Trouwens veel van die 'economische richtingen' zijn eigenlijk bedrijfskunde, zijn toch wel twee verschillende dingen.

Racing_Genk

Legacy Member
Idd, bedrijfskunde heeft nog een nut. Die mannen van EW ontwikkelen theorieën die totaal niet relevant en betrouwbaar zijn :s :s

Bananarama

Legacy Member
Schrijnwerkers, die rulen pas. Anders staken we binnenkort allemaal gelijk een hond in de grond, ingenieur of kleuterleid(st)er of wat dan ook. (En voor wie niet begraven wil worden: de mensen die die ovens bedienen, die rulen pas).

NotoriousP

Legacy Member
stinky zei:
En iedereen is niets zonder funding, dus economie>wetenschappen > ingenieur > de rest.

De grappen terzijde, sinds wanneer moet je economie kennen om aan funding te geraken? :p

Kerelke

Legacy Member
Iemand van de KUL die weet wat dit wil zeggen (bij status herinschrijving): De registratie wachtte op de afdruk van uw studentenkaart. .

Moet ik dan terug naar de KUL voor mijn studentenkaart daar af te geven? (ik meende me te herinneren dat je je kaart daar moest afgeven of opsturen via de post zodat zij het academiejaar konden aanpassen).

Of?

coldplayke

Legacy Member
Kerelke zei:
Iemand van de KUL die weet wat dit wil zeggen (bij status herinschrijving): De registratie wachtte op de afdruk van uw studentenkaart. .

Moet ik dan terug naar de KUL voor mijn studentenkaart daar af te geven? (ik meende me te herinneren dat je je kaart daar moest afgeven of opsturen via de post zodat zij het academiejaar konden aanpassen).

Of?

Vorige jaren moest je je studentenkaart opsturen of afgeven, maar dit jaar moet dat normaal gezien niet omdat ze werken met nieuwe studentenkaarten.

Kerelke

Legacy Member
coldplayke zei:
Vorige jaren moest je je studentenkaart opsturen of afgeven, maar dit jaar moet dat normaal gezien niet omdat ze werken met nieuwe studentenkaarten.

Ah ok, bedankt.
Dat het maar rap in orde komt want heb dringend toegang nodig tot intranet voor een paar zaken te regelen.

Cadiuro

Legacy Member
Om hier ook de andere kant van het studentenleven eens te belichten: Kga vanavond uit maar ben al half ziek. Nu heb ik geen kot en moet dus doordoen tot de eerste trein (waarmee ik thuis ben om 4u30); da's riskant omdat de kans groot wordt dat ik morgen en overmorgen écht ziek word (vermoeidheid is daar gevaarlijk voor).

Ook totaal geen plannen en kheb den indruk dat een aantal van mijn maten echt vroeg door gaan gaan.

Met andere woorden, het wordt een spannende nacht. Kga der een 'go with the flow' van maken: tot 1u heb ik duidelijke plannen, wat daarna gebeurt is nog een groot vraagteken. Kan goed uitdraaien, kan slecht uitdraaien. We zien wel wat het wordt.

lantaarnpaal

Legacy Member
Cadiuro zei:
Om hier ook de andere kant van het studentenleven eens te belichten: Kga vanavond uit maar ben al half ziek. Nu heb ik geen kot en moet dus doordoen tot de eerste trein (waarmee ik thuis ben om 4u30); da's riskant omdat de kans groot wordt dat ik morgen en overmorgen écht ziek word (vermoeidheid is daar gevaarlijk voor).

Ook totaal geen plannen en kheb den indruk dat een aantal van mijn maten echt vroeg door gaan gaan.

Met andere woorden, het wordt een spannende nacht. Kga der een 'go with the flow' van maken: tot 1u heb ik duidelijke plannen, wat daarna gebeurt is nog een groot vraagteken. Kan goed uitdraaien, kan slecht uitdraaien. We zien wel wat het wordt.

met den voiture gaan he :s
kdoe da ook vanavond

Kerelke

Legacy Member
Cadiuro zei:
Om hier ook de andere kant van het studentenleven eens te belichten: Kga vanavond uit maar ben al half ziek. Nu heb ik geen kot en moet dus doordoen tot de eerste trein (waarmee ik thuis ben om 4u30); da's riskant omdat de kans groot wordt dat ik morgen en overmorgen écht ziek word (vermoeidheid is daar gevaarlijk voor).

Ook totaal geen plannen en kheb den indruk dat een aantal van mijn maten echt vroeg door gaan gaan.

Met andere woorden, het wordt een spannende nacht. Kga der een 'go with the flow' van maken: tot 1u heb ik duidelijke plannen, wat daarna gebeurt is nog een groot vraagteken. Kan goed uitdraaien, kan slecht uitdraaien. We zien wel wat het wordt.

Vooral zorgen dat je niet in slaap valt in/aan het station. (gij gaat toch uit in leuven?).

Laatste tijd nogal veel miserie gehad daar.
(oa. dakloze in brand gestoken, dakloze afgeklopt, student lastig gevallen, andere student ook slagen/stampen gekregen..)

Leila zei:
Bij mij heeft dat er ook heel lang gestaan en uiteindelijk heb ik vorige week mijn studentenkaart gewoon met de post aangekregen zonder dat ik iets met mijn oude studentenkaart moest doen.

Ah ok.
Goed om weten. Het staat er al een paar dagen op bij mij.
Ik heb die kaart/nummer wel dringend nodig dus ze mogen het dringend gaan opsturen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan